Mus valdo informacija. Kas yra įkraunama į mūsų galvas – sąmonę ir pasąmonę, tuo pagrindu mes vėliau ir priimame savo sprendimus. Būtent nuo to priklauso, ne tik ko mes siekiame gyvenime, bet ir kokiais būdais.

Informaciją, kuria mes programuojami, galima suskirstyti į kelias rūšis pagal pateikimo būdą (IPB):

– tekstinė;
– verbalinė;
– vaizdinė;
– garsinė;
– mentalinė.

Skirtingos informacijos priemonės naudoja skirtingus būdus, dažnai kelis būdus iš karto. Pvz., knygos – tai grynai, tekstinė informacija, tačiau pridėjus iliustracijas jau naudojamas ir vaizdinis informacijos perdavimo būdas.

Muzika – garsinis informacijos perdavimo būdas, o dainos – jau garsinis ir verbalinis. Verbalinis – tai įprasta mums kalba, kurioje informacija perteikiama ne tik žodžiais ir jų prasmėmis (kaip tekstinio IPB atveju), bet ir intonacijomis, balso tembru. Gyvo pokalbio metu prie verbalinio prisideda dar ir vaizdinis IPB – gestai, mimika ir pan.

Mentalinis IBP – kai informacija perduodama per egregorius (‘kolektyvinė sąmonė“) arba tiesiai iš vieno žmogaus kitam žmogaus per jų biolaukus.

Kai žmogus sąmoningai ieško, priima ir apdoroja informaciją – ji prieš patekdama į “operacinės sistemos“ – žmogaus sąmonės ir pasąmonės sudėtį, praeina filtrą, kuris apsaugo žmogų nuo jam nepriimtinos informacijos poveikio ir žalos. Jeigu informacija pateikiama taip, kad apeitų filtrą arba žmogus sąmoningai jo neįjungia – tuomet viskas, kas yra transliuojama vienu iš penkių IPB įrašoma tiesiai į “plokštelę“ ir tampa žmogų valdančio informacinio modulio dalimi. Kartais su labai tragiškomis pasekmėmis.

Šiam kartui pažiūrėkime, kokią informaciją neša ir ką į smegenėles įrašinėja toks nekaltutis daiktas, kaip prancūzų pop-estrada, o konkrečiai – atlikėja burna ir šlaunimis Alizė (Alizée). Konkrečiam pavyzdžiui paimsiu jos numerį pavadinimu “Moi Lolita“ (“Aš Lolita“), su kuriuo ji tapo populiari ir kuris ligi šiol yra jos vizitinė kortelė.

Viskas prasidėjo tolimais 2000-aisiais, kai Alizė dar buvo keturiolikmetė paauglė ir į sceną sau kelią skynėsi per televizinius “talentų konkursus“:


2000-9-16

Bet ir praėjus keliolikai metų, iš paauglės išaugusi į patrauklią tetutę, Alizė negali apsieiti be pedofiliškai infantilaus įvaizdžio:


2012


2015

Na, o apie ką gi jau du dešimtmečius dainuoja ir kokias vakarietiška vertybes savo milijonams klausytojų neša šios dainos transliuotojai:

Moi Lolita – Aš Lolita

Moi, je m’appelle Lolita
Mano vardas Lolita

Lo ou bien Lola –
Lo arba Lola –

Du pareil au meme.
Tai visiškai tas pats.

Moi, je m’appelle Lolita…
Mano vardas Lolita…

Quand je reve aux loups-
Kuomet sapnuoju vilkus –

C’est Lola qui saigne.
Ten Lola paplūdus krauju.

Quand fourche ma langue,
Kuomet aš suklystu,

J’ai la un fou rire
Imu beprotiškai juoktis,

Aussi fou, qu un phenomene…
Beprotiškai ir nepakartojamai…

Je m’appelle Lolita…
Mano vardas Lolita…

Lo de vie, lo aux amours diluviennes.
Lo – gyvybės vanduo, Lo – potvyniai aistrų.

[Refrain:] [Priedainis:]
C’est pas ma faute,
Tai ne mano kaltė,

Et quand je donne ma langue au chat,
Ir kuomet pasiduodu, nerasdama atsakymo,

Je vois les autres,
Matau visus kitus,

Tout prets a se jeter sur moi.
Jau pasiruošusius mane užpulti.

C’est pas ma faute a moi,
Tai ne mano kaltė,

Si j’entends tout autour de moi:
Jeigu aš aplink save girdžiu:

Hello, helli, t’es A.
Helou, tu esi super!

Moi Lolita…
Aš Lolita…

Moi, je m’appelle Lolita
Mano vardas Lolita,

Collegienne aux bas
Mergaitė su kojinėmis

Bleus de methylene.
Tamsiai mėlynos spalvos.

Moi, je m’appelle Lolita…
Mano vardas Lolita…

Colereuse et pas,
Susierzinusi ir ne,

Mi-coton, mi-laine.
Pusiau medvilninė, pusiau vilnonė.

Motus! Et bouche qui ne dit pas
Tss! Ir burna, kuri nesako

A maman, que je
Mamai, kad aš

Suis un phenomene.
Esu nepakartojama.

Je m’appelle Lolita…
Mano vardas Lolita…

Lo de vie, lo aux amours diluviennes.
Lo – gyvybės vanduo, Lo – potvyniai aistrų.

[Refrain:] [Priedainis:]
C’est pas ma faute,
Tai ne mano kaltė,

Et quand je donne ma langue au chat,
Ir kuomet pasiduodu, nerasdama atsakymo,

Je vois les autres,
Matau visus kitus,

Tout prets a se jeter sur moi.
Jau pasiruošusius mane užpulti.

C’est pas ma faute a moi,
Tai ne mano kaltė,

Si j’entends tout autour de moi:
Jeigu aš aplink save girdžiu:

Hello, helli, t’es A.
Helou, tu esi super!

Moi Lolita…
Aš Lolita…

LO-LI-TA (8 kartus)

[Refrain:] [Priedainis:] (3 kartus)
C’est pas ma faute,
Tai ne mano kaltė,

Et quand je donne ma langue au chat,
Ir kuomet pasiduodu, nerasdama atsakymo,

Je vois les autres,
Matau visus kitus,

Tout prets a se jeter sur moi.
Jau pasiruošusius mane užpulti.

C’est pas ma faute a moi,
Tai ne mano kaltė,

Si j’entends tout autour de moi:
Jeigu aš aplink save girdžiu:

Hello, helli, t’es A.
Helou, tu esi super!

Moi Lolita…
Aš Lolita…

Nesusidūrusiems su iškrypėliška vakaroidine literatūra, trumpas paaiškinimas – “Lolita“ yra Rusijos žydų kilmės amerikiečių rašytojo A. Nabokovo kūrinys, kuriame aprašomas pedofiliškas suaugusio inteligentiško dėdulės-profesoriaus potraukis keturiolikmetei paauglei, vardu Lolita.

Seksualiai sutrikusiuose Vakaruose po nuolatinio knygos propagandinimo ir kelių ekranizacijų, Lolita tapo bendriniu vardu, kuriuo pornografijoje yra vadinamos paauglės kurvos. Arba kurvos, savo išvaizda primenančios paaugles. Ką scenoje savo klausytojams dvidešimt metų ir demonstruoja Alizė.

Ar atkreipėte dėmesį į klausytojus, o tiksliau – klausytojas?

Dauguma jų – merginos ir mergaitės, kurios kartodamos šitos “dainos“ žodžius ant savęs “užsivelka“ Lolitos modelį. O kadangi jos tą daro gilioje emocinėje ekstazėje – sėkla krenta į derlingą žemę. Ir minia kvaišelių įtikina save, kad jos yra “nepakartojamos kurvytės, ant kurių visiems stojasi“ ir t.t.

O štai “dainos atlikimo“ variantas, į kurį ypatingai siūlau atkreipti dėmesį – čia pedo-kurvizmas praturtintas dar ir pilnaverte lesbystės propaganda:


2013

Darykimės išvadas patys: kokia informacija mes norime pakrauti save, savo artimuosius ir savo vaikus – tokiame pasaulyje mes ir gyvensime savo artimiausioje ateityje.

Ldiena.lt vyr. redaktorius Laurynas Ragelskis