Valdžiažmogiai įkalinti savo siauro suvokimo spąstuose trimituoja ir skelbia apie Lietuvą kamuojančią sausrą:

LR Seimo narys Juozo Baublio pranešimas

Viską niokojanti sausra Lietuvoje tęsiasi jau kone du mėnesius, penkiose Lietuvos savivaldybėse jau paskelbta stichinė sausra. Parlamentaras Juozas Baublys kartu su Lietuvos Nederlingų žemių naudotojų asociacijos ir Lietuvos žemės ūkio ir maisto tarybos atstovais surengtoje spaudos konferencijoje ragino Vyriausybę didžiojoje Lietuvos dalyje skelbti ekstremalią padėtį dėl stichinės sausros.

„Užsitęsusi sausra, aukšta temperatūra, nuolat vyraujantys gūsingi vėjai žemės ūkio augalus didžiojoje Lietuvos dalyje paveikė negrįžtamai. Išdžiūvo pievos, pagelto žiemkenčiai, sunyko arba neišdygo vasarojus. 5-iose savivaldybėse jau paskelbta stichinė sausra, o Varėnos rajono savivaldybėje ir Alytaus rajono savivaldybėje – ekstremali situacija“, – sakė Seimo Kaimo reikalų komiteto narys Juozas Baublys.

Lietuvos ekologinių ūkių asociacijos (LEŪA) pirmininkas Saulius Daniulis pabrėžė, kad ūkininkams šie metai – katastrofiški ir ekologiniai ūkiai šiais metais tikrai nepajėgs įvykdyti įsipareigojimų.

„Pernai ūkininkus skandino, šiemet džiovina. Jeigu bus taikomos sankcijos už neįvykdytus įsipareigojimus Nacionalinei mokėjimo agentūrai – baigsis ekologinis ūkininkavimas. Jau treti metai ūkininkai dėl oro sąlygų negali įvykdyti savo finansinių įsipareigojimų“, – sakė S. Daniulis.

Lietuvos nederlingų žemių naudotojų asociacijos pirmininkė Danutė Karalevičienė sakė, kad šiais metais padaryta žala negrįžtamai pakenks žemės ūkiui, todėl Žemės ūkio ministerijos prašo rasti galimybę atidėti sutarčių vykdymo terminus. „Neprisimenu tokio laikotarpio, kad būtų tokios skaudžios pasekmės. Varėnos rajone paskelbta ekstremali situacija, nes 80 proc. pasėlių jau yra žuvę. Joks lietus jau nebegrąžins pasėlių“, –spaudos konferencijoje sakė D. Karalevičienė.

Alytaus žemės ūkio bendrovės „Atžalynas“ pirmininkas Algis Žėkas pripažino, kad daugelis rajonų prieš keletą metų kentė didžiules šalnas, pernai – liūtis, šiemet stichinę sausrą, kuri visiškai niokoja derlių. Ūkininkas Zigmas Aleksandravičius sakė, kad tęsiantis sausroms bręsta tragiška situacija ir pabrėžė, kad prasidės masiniai ūkininkų bankrotai.

„Drėgmės stygių jau pajautėme gegužę, per visą mėnesį iškrito vos 12 ml kritulių. Birželio mėn. yra iškritę vos 2 ml kritulių, yra tokių vietovių, kur pasėti pasėliai drėgmės iki šiol dar nematė. Ypač kenčia vasarojaus laukai, kai kur derlius yra visiškai suniokotas“, – sakė A. Žėkas ir pripažino, kad tęsiantis tokiai situacijai gresia prarasti net 50 proc. viso derliaus.

„Prasidės masiniai ūkininkų bankrotai, nes ūkininkai taip ir nesulaukė pernai metais žadėtų kompensacijų už patirtus nuostolius dėl liūčių“, – spaudos konferencijoje sakė Z. Aleksandravičius.

Lietuvos hidrometeorologijos tarnybos vyriausioji specialistė Justina Kazlauskienė pripažino, kad gegužės mėn. buvo ypatingai sausas. Stichinė situacija jau paskelbta 5 savivaldybėse, o sausringas laikotarpis, tai yra iki stichinė situacija apima dar 22 savivaldybes. „Stichinė sausra jau apėmusi 5 savivaldybes, jos visos yra pietų Lietuvoje. Šakių rajone, jeigu situacija nepasikeis, stichinė sausra bus skelbiama šios savaitės pabaigoje“, – sakė J. Kazlauskienė.

Tarptautinio specializuoto pasėlių savidraudos fondo vadovas Algimantas Navickas pripažino, kad hidrometeorologinių stotelių yra per mažai, kad būtų galima vertinti realią situaciją, o stichinė sausra vyrauja didžiojoje Lietuvos dalyje.

Šiuo metu sausringas laikotarpis, kaip pavojingas meteorologinis reiškinys yra pasiektas Šakių rajono savivaldybėje, o artimiausiomis dienomis, jei nepalis, bus pasiektas ir Varėnos, Vilniaus, Šalčininkų, Elektrėnų, Kaišiadorių, Birštono, Druskininkų, Jurbarko, Kazlų Rūdos ir Kupiškio rajonuose.

O apie priežastis ar nors vienas valdžiažmogis kalba? NE! Nekalba, nes nesupranta, kad beprotiškas miškų kirtimas, chemikalais purškiami laukai ir visa kita naudojama “civilizuotos“ avinų bandos “technologijos“ yra kišimasis į gamtinius procesus, ko pasekoje turime sausras ir potvynius.

Nuo seno Lietuviai ir Žemaičiai gerbė mišką, tikėjo, kad sužalotam medžiui, kaip ir žmogui, teka (sula) kraujas ir jis jaučia skausmą. Tikėjo, kad medis turi širdį ir sielą, valo orą, vandenį, dirvožemį ir reguliuoja klimatą.

Dabartinio biroroboto supratime medis yra kaip žaliava (paversta į piniginį vienetą).

Protėviai medžius vertino kaip gyvybės šaltinį, bendra nedalomą gamtos dalį kuriai priklausė ir patys.

giria

Didingas ir taurus savo stiprybe ąžuolas – švenčiausias ir garbingiausias medis – gretinamas su stipriais vyrais. Dainose atstodavo tėvą, vyriausiąjį sūnų.

Prie uosio – teisybės medžio dievai rengdavę savo teismus, o stebuklingos ir stiprios uosio ietys turėdavo magišką galią medžioklėse.

Beržynas

Beržas žmonių pagarbą ir meilę pelnė savo vyrišku stotu ir gaivia žaluma.

Žilvitis. gluosnis, blindė – gyvybingumo, augimo, vaisingumo įsikūnijimas.

Biorobotai virtę valdžiažmogiais jau nežino elementariausių dalykų, kad:

Be ekonominio vaidmens, MEDŽIAI reguliuoja deguonies kiekį ore, oro drėgmę, sušvelnina vėjo veikimą, sulaiko dulkes, slopina triukšmą, papildo atmosferą eterinėmis medžiagomis.

Miškas — gyvas ir labai sudėtingas organizmas. Jo vystymąsi sąlygoja kli­matas ir dirvožemis, mikroorganizmai ir fauna, kosminiai faktoriai ir žmogus. O dirvožemį būtų galima prilyginti „kny­gai”, kurią parašė pati gamta ir jos kūrinys — miškas.“

Lietuvoje sengirių praktiškai nebėra. Kur jos dingo? Kas jas išnaikino? O gi tie civilizuoti, baigę biblinius mokslus ir save laikantys išsilavinę “žmonės“.

Kame priežastis, kodėl žmogus pavirto į tokį menkystą, kuris “Savo namą šildosi lupdamas lauko lauko dailylentes ir jomis kūrena krosnį“?

Žmogus religijų, ideologijų pagalba yra suklaidinamas, apgaunamas ir atjungiamas nuo gamtos, nuo tikrojo Dievo, ko pasekoje jis tampa kenkėju, kaip svetimkūnių ir jis pradeda veikti prieš Dievą (Senovės protėviai Dievą vadindavo visatą- gamtą, tai nesukurti religiniai personažai).

Vienintelė senoji pagoniška religija yra neatsiejama nuo gamtos ir mokina būti jos dalimi, gyventi darnoje su gamta, todėl ji kryžiuočių ir buvo žiauriai ir barbariškai prievartos būdu pakeista į tą, kuri sako, kad čia yra laikina stotelė, rojus ne žemėje, o ten kažkur už debesų…

Paruošė Vaidas Žemaitis

Reklama