“Pigu.lt“ užsakiau automobilinį telefono kroviklį ir dvi sulankstomas kėdes. Viskas gražu, užsakant prekes liepos 8d. tą patį vakarą, buvo nurodyta, kad jos būs pristatytos liepos 10d.. su “Lietuvos pašto“ anglišku pavadinimu  “LPexpress“ tarnyba.

Liepos 8d. gavau tai patvirtinantį laišką:pigu.lt melagiai

Liepos 9d. gavau dar vieną laišką:

Jūsų užsakymą Nr. 25xx8063 perdavėme kurjeriui. Per 1-2 darbo dienas jis pristatys prekes Jūsų nurodytu adresu. Prieš pristatydamas prekes kurjeris Jus informuos SMS žinute apie prekių pristatymo laiką.

Jūsų siuntos numeris (-iai):

  • EB876xx4861LT
  • EB876xx5597LT
  • EB876xx4819LT

Atvykus kurjeriui galite atsiskaityti grynais pinigais arba kortele. Mokant grynais pinigais maloniai prašome turėti tikslią mokėtiną sumą.“

O dabar prasideda linksmoji dalis. Už sakant nurodoma, kad prekės būs pristatytos liepos 10d. o gavus antrą laišką jau minima per 1-2 darbo dienas, t.y, jeigu per 2 darbo dienas, gautųsi liepos 11d., tiek to, viskas gerai pagalvojau.

Išaušo liepos 10 diena. Nusprendžiau užeiti į Lietuvos pašto tinklalapį lpexpress.lt ir pagal atsiųstus mano prekių numerius, pasitkrinti kur randasi mano užsakytos prekės, nes “Pigu.lt“ atsiųstame laiške aiškiai nurodyta, kad užsakymą perdavė kurjeriui.

Užėjus ir suvedus siuntų numerius išmetė keistą informaciją:

  •  Siuntai EB876xx4819LT 2018-07-09 11:24:52 Sukurtas siuntos lipdukas.
  •  Siuntai EB876xx5597LT
    2018-07-09 11:24:53 Sukurtas siuntos lipdukas
    2018-07-09 22:47:09 Siunta skirstymo centre (Vilnius)
    2018-07-10 06:42:47 Siunta skirstymo centre (Telšiai)
    2018-07-10 06:50:07 Siunta perduota kurjeriui įteikimui
  • Siuntai EB876xx4861LT
    2018-07-09 11:48:24 Sukurtas siuntos lipdukas
    2018-07-09 19:52:08 Siunta skirstymo centre (Vilnius)
    2018-07-10 07:15:54 Siunta skirstymo centre (Telšiai)
    2018-07-10 07:44:22 Siunta perduota kurjeriui įteikimui

Na ką, lieka laukti, tik va neaišku ką reiškia tie sukurti lipdukai. Kaip laiške rašė “Pigu.lt“: SVARBU: Kai prekės bus perduotos kurjeriui, nedelsiant Jus apie tai informuosime el. paštu bei SMS žinute.

Nusprendžiau pasiskambinti į “LPexpress“ ir pasiteirauti kur mano prekės, kada kurjeris žada jas pristatyti. Visų pirma paskambinęs paprašiau, kad duotų kurjerio telefoną, tam, kad tiesiog jam paskambinus ir susiderinčiau dėl laiko, nes sėdėti namie prie lango ir laukti iki vakaro kurjerio nėra galimybės.

Atsiliepusi labai malonių balsu ir robotišku kalbos tonu mergina, paaiškino, kad jie neturi kurjerių telefono. Hmm, pagalvojau, o kas tada juos turi? Paklausus ar ji tikrai nemeluoja, man iškarto buvo pažadėta, kad ji susisieks su kažkokiu centru, kuris praneš kurjeriui, kad šis su manimi susisiektų. Taip ir nutiko, po pusvalandžio skambina kurjeris ir paaiškino, kad siuntą pristatys vakare.

Vakare 18:20 atvyko kurjeris ir padavė mažą dėžutę, o užsakęs buvau kroviklį ir dvi kėdes. Sakau ar tai viskas? Jis sako taip, daugiau nieko neturiu. O mokėti sakau ar nereikia, jis atsakė, kad ne, ant siuntos nurodyti nuliai ir mokėti nereikia (užsakant prekes pasirinkau mokėjimo būdą, kad mokėsiu vietoje kurjeriui). Apie kėdes jis nieko nežinojo ir labai skubėdamas šoko į savo autobusiuką ir išrūko.

Pagalvojau, kad čia kažkoks pokštas, atvežė, tik vieną prekę ir svarbiausia neėmė pinigų.

Tą patį vakarą gaunu sms žinutę:

LPExpress Sveiki! Siuntą EB876xx5597LT pristatysime 07.11 Daugiau informacijos 861586480.

Bandžiau nurodytu telefonu skambintis, bet nieks nekėlė ragelio.

Išaušo liepos 11 diena. Laukiu kurjerio. Praėjo visa diena ir vakare gaunu vėl sms žinutę:

LPExpress Sveiki! Siuntą EB876xx5597LT pristatysime 07.12 Daugiau informacijos 867482779.

Išaušo liepos 12 diena, ryte tikrinu “LPexpress“ tinklalapyje informaciją. Ten rodo įdomius dalykus, kad neva:

2018-07-10 16:27:15 Su gavėju suderinta kita pristatymo data
2018-07-10 20:30:39 Siunta skirstymo centre (Telšiai)
2018-07-11 06:33:57 Siunta perduota kurjeriui įteikimui
2018-07-11 18:53:00 Su gavėju suderinta kita pristatymo data
2018-07-11 20:06:38 Siunta skirstymo centre (Telšiai)
2018-07-12 06:37:14 Siunta perduota kurjeriui įteikimui

Niekas su manimi nieko nederino, o tinklalapyje rodo melagingą informaciją, kad derino. Nutariau nepanikuoti ir atidžiai laukti. Prieš pietus išgirdau prie įvažiavimo pipynės signalą ir supratau, kad pagaliau atvyko mano ilgai lauktos kėdės.

Tas pats kurjeris man įteikė vieną kėdę, o dėl antros sako, kad nieko nežino.

Apžiūrėjau, lygtais sveika, nesulaužyta, išpakuoti nebadžiau, nes lietus lauke lijo. Ji buvo savo dėkle ir susukta į pakavimo plėvelę. Paklausiau kiek mokėti, o šis ir vėl sako, nulį, nieko nereikia.

Parsinešu kėdę į pavėsinę ir bandau pakuoti. Nulupęs plėvelę išvydau štai tokį vaizdą, kėdė subraižyta, dėklas greičiausiai nuo neatsakingo transportavimo kiaurai pratrintas.

Paskambinau į “Pigu.lt“, ten taip pat maloniu balsu robotišku akcentu atsiliepė vaikinas, kuriam paaiškinau apie problemą, kad gaunu kas dieną po vieną prekę, o antroji gauta atrodo, lyg dėvėta. Šis mielai liepė viską užfiksuoti fotoaparatu ir pretenzijas išsiųsti į pagalba@pigu.lt. Taip ir padariau. Išsiunčiau laišką:

Užsakiau 3 prekes. Buvo nurodyta ,kad pristatys liepos 10. Vieną prekę ( kroviklį) gavau liepos 10. Šiandien gavau vieną kėdę kuri yra apibraižyta ir matosi, kad dėklas nuo transportavimo kiauras. Man reikalingos 2 kėdės kaip buvau užsakęs. Sakykite kaip man grąžinti šią kėdę ir apmokėti už jau gautą kroviklį?

Gavau atsakymą, kad:

Laba diena,

Jūsų užklausą gavome. Iki penktadienio (2018/07/13) 12:00 mes su Jumis susisieksime nurodytu elektroniniu paštu arba telefonu ir pateiksime atsakymą.

Dėkojame, kad pasirinkote Pigu.lt!

Su geriausiais linkėjimais,

Pigu.lt

Penktadienis 13:00 jokio atsakymo negavęs, rašau dar kartą ir gaunu vėl atsakymą:

Laba diena,

Jūsų užklausą gavome. Iki pirmadienio (2018/07/16) 13:30 mes su Jumis susisieksime nurodytu elektroniniu paštu arba telefonu ir pateiksime atsakymą.

Dėkojame, kad pasirinkote Pigu.lt!

Su geriausiais linkėjimais,

Pigu.lt

Tada man pasidarė aišku, kad kaip durnelis, susirašinėju su robotu. Įdomiausia tai, kad pinigų už prekes nesu sumokėjęs. Kas meluoja geriau, “Pigu.lt“ ar “LPexpress“? “Pigu.lt“ teigia, kad prekes išsiuntė ir siuntinėja melagingus laiškus, “LPexpress“ teikia melagingą informaciją apie neva suderintus laikus dėl kitos datos ir vežioja po vieną prekę, “tratindami“ Lietuvos pašto ( valstybinės įmonės) pinigus.

O kas tas sukurtas lipdukas, man iki šiol neaišku. Turbūt antrosios kėdės lipdukas kuri kažkur “išgaravo“. Naivuolis aš, pripažįstu, patikėjau “Pigu.lt“ šūkiu, “Taupyk laiką ir pinigus“, pinigus sutaupiau, bet laiko ne.

Lauksiu pirmadienio ir tolimesnių žinių, jeigu bus kas įdomaus, būtinai papildysiu.

Štai tokia, nieko verta, mano istorija su pirkimais internete. Norėjau geriau, bet gavosi kaip visada.

Vaidas Žemaitis

Reklama