Šios nuotraukos verčia man pajusti, kad gyvename užstrigusiame pasaulyje ir dabartiniai vystymosi išradimai tėra viso labo tai, kas jau išrasta prieš 100 metų. Neliesiu dvasinio ir moralinio visuomenės vystymosi (aš juos laikau pusiau intelektualių gyvūnų lygmenyje), bet pakalbėsiu apie technologijas kurios pakeistų ekologinę mūsų planetos būseną.

Dėl kelių privačių naftos kompanijų galimai išsigimusių ir sergančių milijardierių asmeninių ligų, žmonija privalo nuodyti savo planetą ir naudoti senas, planetai ir žmonijai kenkiančias technologijas. Nors XX a. pradžioje, buvo sakoma, kad netolima ateitis – tai elektra varomos transporto priemonės.

Kinija vienintelė, kuri peržengia visas pasaulio tvarkos taisykles. Šiandien gatvėse važinėjančių elektra varomu riedžių, paspirtukų ir dviračių vaizdas nieko jau nestebina, bet! Tai jau buvo išrasta ir kuo puikiausiai veikė XX a. pradžioje. Naftos mafija stabdo dirbtinai ir sąmoningai technologijas, kurios yra draugiškos gamtai ir nenaikina mūsų planeto.

Pažiūrėkime kaip sekasi iš bėdų kapstytis Tesla kompanijai. Ogi ne kaip, iš skolų neišsikapstanti kompanija yra dirbtinai stabdoma ir sąmoningai naikinama. Nesenai naftos gigantų valdomose žiniasklaidos priemonėse pasirodė informacija, kad Tesla vadovas rūko žolę ir serga gilia depresija. Kaip manote dėl ko skleidžiama visa ši informacija?

39408898_1988253641235642_7494726706138185728_n

1910 m. elektra varomi automobiliai. Kas atsitiko? Kodėl jie išnyko?

20-ojo amžiaus pradžioje, elektromobiliai buvo laikomi kelių transporto ateitis. Praktiški, patikimi ir saugūs tuometiniai elektromobiliai važinėjo Los Andželo keliuose.

Tomas Edisonas, pasaulio elektrifikacijos tėvas, pranašavo, kad elektros energija, kaip ateities energijos šaltinis, turi didelį potencialą, ypač pabrėžė, kad ji puikiai tinka sparčiai augančiai automobilių pramonei.

Elektriniai automobiliai tuo metu buvo juokingai pigūs, jų kaina svyravo nuo 1000 iki 3000 dolerių (palyginimui, 25- 100 dolerių už vieną arklio galią, ir tai sudarė apie 600 dolerių už tuometinį elektra varomą “Ford Model T“ ).

Model_T_

Pagrindiniai tuomet elektromobilių kūrėjai “Ford“ ir “Edison“ buvo dirbtinai sužlugdyti, ko pasekoje “Ford“ kompanija dėl politinių sumetimų turėjo persiorientuoti į naftos produktais varomus automobilius. Nuo tada iki dabar naftos mafija kurioms dažnai priklauso daugiau nei puse pasaulio valdomo turto, tame tarpe priklauso ir politikos postai. Užimdami šiuos postus, jie laikosi savo politikos, UŽDIRBTI DAR DAUGIAU MILIJARDŲ. Elektromobilis iš esmės yra pigi ir ilgalaikė transporto priemonė, todėl juos gaminti neapsimoka. Plius visos techologijos yra slepiamos, o naujos tuoj pat užgesinamos, kaip grėsmė naftos pramonei.

Drąsiai galime teigti, kad mūsų planetą valdo padugnės ir iškrypeliai, kuriems nusispjauti ant žmonijos sveikatos ar planetos ekologinės būklės. Jiems naudinga, kai žmonės serga, tada žmonija palaiko jų kitas šakas – farmaciją.

Parengė Vaidas Žemaitis