Pasidalinkite:

Gyvenu atokiau nuo didžiųjų miestų, tad išsirinktą prekę nutariau užsisakyti internetu. Pirkau bevielę garso kolonėlę Marley Get Together BT, juodą su Bluetooth ir mikrofono funkcija, kaip ir nurodyta pardavėjo tinklapyje.

Už prekę sumokėjau iš karto. Jokios žinutės ar el. laiško negavau apie mano nupirktą prekę, nes nuo banko sąskaitos Topo Centras pinigus nuskaičiavo. paskambinus šiaip ne taip buvo rastas mano mokėjimas ir pinigai niekur „nenuplaukė“. Liko laukti prekės, nes telefonu atsiliepusi mergaitė aiškino apie kažkokius sistemos sutrikimus.

Prekę po 8 dienų gavau. pakuotė nepažeista, supakuota tvarkingai. Išpakavus laukto daikto teko nusivilti, pasirodo ši kolonėlė neturi mikrofono. Teko kreiptis į tiesioginius gamintojus, kurie patvirtino, kad Marley Get Together BT modeliai neturi mikrofono.

Skambinu vėl Topo Centro tinklalapyje nurodytu numeriu. Vėl atsiliepia maloniu balsu mergina, kuriai paaiškinau situaciją, kad tinklalapyje yra neteisingai pateiktas parašymas apie prekę kuris klaidina klientus.

Mergina maloniu balsu atsakė, jeigu jus netenkina prekę jūs per 14 dienų ją galite nuvežti į bet kurią parduotuvę ir jums bus gražinti pinigai.

Prekės vežti atsisakiau, ne dėl to, kad man sunku ar sudaro kažkokių problemų, man tiesiog ši prekė patiko, savo skambėjimu ir susitaikiau, kad joje tiesiog nėra mikrofono.

Bet, Topo Centro tinklalapyje ir toliau tebėra klaidinanti informacija. Ar čia tokie marketingo gudrumai taikomi, ar tiesiog darbuotojų aplaidumas ir visiška klientų ne pagarba?

Užsisakai prekę, jos lauki, sulaukęs gauni ne tokią kokios laukei, pagal parašymą. O pranešus apie klaidingą informacija, gauni pasiūlymą važiuoti į artimiausią parduotuvę ir ją nuvežti. Kyla klausimas, o kas apmokėtų už kuro išlaidas, už sugaištą laiką?

Su nepasitenkinimu

Topo Centro klientas G.L


Pasidalinkite: