Pasidalinkite!

Atgal į feministinę ateitį? Ant šuns pavadėlių vedžiojamos moterys, jų pasturgaliai ir tarpkojai – pagrindiniai pažangios daininykės Jazzu naujojo klipo akcentai

Naujausias Facebookų skandalas – pažangiosios dainorėlės Justės Arlauskaitės-Jazzu naujasis klipas, kainavęs 100 (vieną šimtą) tūkstančių eurų, pretenduojantis į daugiausiai dislaikų YouTubėje surinkusį lietuvišką kūrinį bei jo herojės diskusijos su kritikais įrašo komentaruose.

moteris ant lenciūgo jazzu arlauskaitė 2

Nieko naujo – tauta kandžiai tyčiojasi iš garsiosios šoumoters nenusisekusio kūrinio, o pastaroji – ar kažkoks nusamdytas rašeiva jos vardu – burnoja ir blevyzgoja kritikų adresu.

Tokia muzika ir jos atlikėjomis nesidomiu visiškai (nuo žodžio visai) , tai piktintis ar skandalintis dėl to muzikinio šlamšto platinimo nematau jokios prasmės. Kam patinka, tegul klausosi, o iš manęs mieloji Jazzu nei cento negaus.

Tačiau pasižiūrėjus Arlauskaitės klipą man, kaip dideliam dailiosios lyties gerbėjui ir interneto lygių teisių aktyvistui, kilo nuostaba:- Kur žiūri ir kodėl vis dar tyli Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba bei Žmogaus teisių stebėjimo institutas? Jau nekalbant apie Lietuvos feministes? Taigi šis klipas yra trijų minučių trukmės patyčia iš moterų!

Moterys su grandine Jazzu Arlauskaitė Justė.jpg

Pažangioji Arlauskaitė-Jazzu jame dailiosios lyties atstoves parodo, kaip kažkokias šunžmoges, kumpių ir paslėpsnių tiekėjas! Moterys tampomos ant šuns pavadėlių, pusė klipo laiko skiriama jų pasturgalių bei tarpkojų demonstravimui stambiu planu! Tuo tarpu auskaroti vyrai rodomi, kaip kažkokie gyvenimo šeimininkai, atlaidžiai stebintys tų moterėlių darkymąsį bei šiknų kratymą!

Prisiminus, kad feministės piktinosi ir Lygių galimybių tarnyba baudas skirdavo provincijos parduotuvėms, sugalvojusioms reklamuoti mėsą bikiniuotų moterų atvaizdais vitrinose, kyla klausimas – kodėl tylimą dabar? Ei, moterys, netylėkite – paraginkite valdišką kontorą pajudinti užpakalį ir apginti lyčių lygybę bei moterų teisę nepatirti patyčių!

Raimondas Navickas Bis