Pasidalinkite!

Tam, kad virškinamasis traktas atsibudus ryte būtų švelniai aktyvuotas, rekomenduojama ant tuščio skrandžio išgerti 1 stiklinę vandens. Atlikus rytines procedūras, po 30 minučių, jau galima pusryčiauti.

Nustatykite tokią taisyklę – 30 min. prieš valgį išgerti vandens. Maisto užgerti nereikia. Po valgio – gerti ne anksčiau, kaip po 40 minučių.

Suplanuokite savo maisto racioną dienai, valgykite 5-6 kartus mažomis porcijomis. Tokiu būdu organizmas nepereis į ekonomijos režimą ir nekaups atsargų riebalų forma.

Paskutinį kartą valgyti reikia 3 valandos iki miego. Vandenį gerti galima bet kuriuo metu.

Išlavinkite įprotį gerti kavą ir arbatą be cukraus ir be kitokių priedų.

Iškrovos dieną, nekenkiant figūrai, galima pasidaryti vieną kartą per savaitę.

Širdies kraujagyslių sistemos aktyvumas maksimalus apie 18 valandą, taigi tai pats tinkamiausias laikas treniruotėms.

Pusryčiai – pats svarbiausias dienos tarpsnis, niekada jo nepraleisk!

Pietums geriausiai tiks sriubos, buljonai, salotos, virta, neriebi mėsa, daržovės, vaisiai.

Pusiaudienyje geriausiai tnka jogurtas, salotos, kefyras, virta neriebi mėsa, daržovės.

Vakarienei gerai tinka lengvos salotos, varškė, jogurtas arba nedaug tušintų daržovių.Vaisius geriausia valgyti pirmoje dienos pusėje.

Salotas paskanink natūraliu jogurtu jogurtu. Arba aliejumi.

Iš saldumynų leidžiamas nedidelis nedidelis gabaliukas juodojo, pageidautina kartaus, šokolado, ir tai pirmoje dienos pusėje.

Riebaus ir miltinio maisto naudok su saiku, jei jų visiškai atsisakysi, būsi irzlus ir nuolat depresuosi, po to gali ištikti netgi nervinis išsekimas.

Valgyk mažomis porcijomis. Vienam valgymui ne daugiau kaip 200 g, bet 5-6 kartus per dieną.

Turėk sau nedidelę lėkštutę ir valgyk arbatiniu šaukšteliu. Pirmu laiku bus sunku, 7 dienas tai tikrai, vėliau skrandis susitrauks ir valgyti mažiau nebus jokių problemų.

Per dieną stenkitės mažiausiai 1 valandą aktyviai pajudėti (pradžiai).

Atminkite, kad neegzistuoja jokie stebuklingi lieknėjimo būdai!

BV inf.