Daug automobilių gamintojų jau turi numatę datas, kai nebegamins vidaus degimo variklių ar jų gamybos apimtis stipriai sumažins. Naujas „Honda“ vadovas Toshihiro Mibe paskelbė, kad 100 % „Honda“ pardavimų 2040 metais sudarys elektromobiliai.
40 % naujų „Honda“ automobilių 2030 metais bus elektriniai. 2035 metais šis rodiklis pasieks 80 %, 2040-aisiais – 100 %. Toks tikslas, atrodo, yra pakankamai aiškus. „Honda“ nori save pozicionuoti kaip ekologišką automobilių markę. Naujasis „Honda“ vadovas Mibe pabrėžia, kad šie tikslai iš tikrųjų yra labai ambicingi.
Juk visada bus žmonių, kurie norės pirkti benzininius automobilius. Be to, suderinti naujas gamybos grandines bus išties sudėtinga. O kur dar naujų modelių kūrimas, gamybos procesų optimizavimas. Tie 2040-ieji neatrodo kaip labai artimas laikas, bet „Honda“ teigia, kad šis tikslas nebus lengvai pasiekiamas.
Šiaurės Amerikoje „Honda“ bendradarbiaus su GM. Bus kuriami du dideli automobiliai, naudojantys „GM Ultium“ platformas. Japonų automobilių gamintojai, atrodo, vėluoja į elektromobilių traukinį – JAV ir Europos gamintojai šioje srityje yra žengę daugiau tvirtesnių žingsnių. Taigi, „Honda“ ir GM bendradarbiavimas yra ženklas, kad tokių technologinių mainų ateityje bus daugiau.
„Honda“ planuoja plėtrą ir Kinijoje. Dėl politinės santvarkos, „Honda“ privalės bendradarbiauti su vietiniais gamintojais. Ten gaminami „Honda“ elektromobiliai naudos CATL baterijas.
Tuo tarpu Japonijoje „Honda“ jau 2024 metais pristatys pirmąjį savo klasės elektromobilį. Čia greičiausiai pirmiausia pasirodys ir autonominis „Honda“ elektromobilis, kuriamas su GM.
Šioje strategijoje yra ir viena nuostabą kelianti eilutė. „Honda“ 2040 metais pardavinės tik elektromobilius, bet dalis jų naudos vandenilinius kuro elementus. „Honda“ šioje srityje turi patirties – vandenilinius automobilius japonų gamintojas kuria ir bando nuo praeito amžiaus pabaigos. Tačiau dabar, kai, atrodo, visi suka link baterijose saugoma energija varomų elektromobilių, toks „Honda“ žingsnis atrodo kiek keistai. Tik laikas parodys, ar „Honda“ nesigailės skyrusi investicijų vandeniliniam transportui.
žydai nenori atsisakyti pelno…
Sunku pasakyti, ką jie čia su tais elektromobiliais yra sugalvoję. Tiek vidaus degimo varikliai, tiek ir elektromobiliai yra varomi iškastiniu kuru. Tam, kad važiuotų elektromobilis, turi iškasti didžiausius katlavanus, kad išgauti litį, varį, geležį, uraną, gamtines dujas(elektros gamybai), po to dar turi siurbti naftą, kad galėtum pagaminti plastmasines ir gumines detales. Nėra jokios ekonomijos ir jokios pažangos.
Chiernia. Visą ekonomiką pastatyti ant atsinaujinančių šaltinių per 20-30 metų neįmanomas uždavinys. Vakarai tą planuoja padaryti Rusijos sąskaita. O tam reikia Rusiją papjauti. Jei ne, tai nieko nepavyks. Kitas momentas, jei iki 2040 ar 2050 metų įvykdyti bent pusės pasaulio gyventojų genocidą, tada taip, galbūt ir galima žalia ekonomika…
tada reikės naikinti žmoniją , tuos kuriems viso to reikės…
O tai kas dabar vyksta, ar nenaikinimas ?
Per menkas tiems, kurie siekia auksinio milijardo.
Pagreitinti procesa tai kaip 2 pirstus apmysti. I – zaibiskas, atominis karas. II – letesnis bet svaresnis, 100% mirtina liga sukurus 1 milijarda doziu priesnuodziu. Zydai tai zino tiktai laukia patogaus momento ir didesnio biomases sudebilinimo.
Atominis karas jiems ne išeitis, nes jie gi už ekologiją ir žalią planetą, o su radiaciją viską užšiks. Ir patys bijo gauti atgal nuo Rusijos ar Kinijos.