Patiko? Pasidalinkite!

Važiuojant per kaimus ir miestelius supratau, kodėl Lietuvai tenka „ubago kepurė”. Atlyginimai maži, ekonomika „ant popieriaus” auga, bet realybėje žmonės priversti išvykti uždarbiauti į užsienį.

Ir kaip jūs manote, kuo visa tai galėtų būti susiję su „helovynu”? 

Helovynas – tai visiška svetimybė, tuštybė ir beprasmybė, kurią lietuviai per labai trumpą laiką įsisavino ir švenčia kaip tradicinę šventę.

Helovinas (angliškai hallow – pašventinti) – tai tradicija, paimta iš JAV, nūnai jau įsigalėjusi Vakarų kultūroje. Pirmykščiai papročiai, visi tie ryšiai su magiškais – satanistiniais kultais, keltų kunigų (druidų) praktikuojamu spiritizmu (kontaktais su mirusių sielomis), o taip pat žmonių aukojimu mirties dievybės garbei.

Lietuviai tūkstančius metų buvo pagonimis, po to parsidavė krikščionybei, o šiandien jau švenčia satanistines šventes ir tame nemato nieko blogo. Tai rodo, kad lietuvio mentalitetas ir savigarba yra sunaikinti. Švęsdami svetimas šventes, jie atsisako savo kultūros, papročių, tradicijų.

Tiesiog patys žmonės pavirto į „nieką”. Pavertus žmoniją į mankurtų bandą, ją daug lengviau valdyti. Bet ar būtina viskam pasiduoti?

Vėlinės – pagoniška ir pagrindinė rudens šventė. Baltų gentys tikėjo, kad žmogui mirus nuo kūno atsiskiria vėlė, kuri niekur toli neiškeliauja: lanko gyvuosius ir su jais bendrauja. O dažniausiai jos tą daro tamsų, niūrų ir šaltą rudenį.

Vėlinės dar žinomos kaip Ilgės. Tai senoviškas Vėlinių pavadinimas, kuriame telpa ilgesys ir mirties nuojauta. Vėlių dievu laikomas Žemininkas – požemio ir mirusiųjų dvasia.

Senovėje per Vėlines arba ilges žmonės rinkdavosi kapinėse, atsinešdavo vaišių. Dažniausiai ant kapų palikdavo virtų kiaušinių, žemę palaistydavo vynu ar medumi. Šiek tiek jų palikdavo ir vėlėms, kurios, tikima, slėpdavosi medžių viršūnėse ir tarp kryžių. Šventė trukdavo kelias dienas. Būdavo kūrenama šventoji ugnis, atnašaujamos aukos dievams, ypač Perkūnui.

Prie Vėlinių švenčių stalo reikia sėsti švariems, tarsi atsinaujinusiems. Kai nusiprausdavo patys, pirtyje palikdavo rankšluosčių, drabužių ir vaišių vėlėms.

Ant Vėlinių stalo būdavo patiekiama duonos, juka, kraujiniai vėdarai ir kiti tamsaus atspalvio patiekalai. Šiek tiek maisto prieš valgant būtina paaukoti vėlėms. Po Vėlinių likusį maistą žmonės išdalindavo elgetoms.

Žvakės kapinėse pradėtos deginti palyginus neseniai. Iki tol kapinėse būdavo sukuriamas didelis laužas, kuriame deginami seni, nuvirtę kryžiai.

Žemaitijoje buvo tikima, kad po Vėlinių visos vėlės yra paleidžiamos iš skaistyklos ir nebeturi kentėti.

Per Vėlines dažnai pučia stiprūs vėjai. Tikima, kad taip yra dėlto, vėjas kyla, kad vėlėms būtų lengviau judėti ir iš anapusinio grįžti į gyvųjų pasaulį.

Pasirodo, kad žmonės nebevertina tikrų vertybių, tradicijų, jas pakeisdami lengvesnėmis tuštybėmis. Mirusiųjų dieną jie pavertė satanistine pasilinksminimo diena ir tai jau tampa kaip norma, kaip tradicija.

Vykstant per kaimus ir miestelius galima pamatyti krūvas išpjaustytų moliūgų su juose degančiomis žvakutėmis. O ar nors vienas susimąstė, ką ši satanistinė šventė reiškia?

Vienu žodžiu, galima konstatuoti faktą, kad lietuviai tiesiog patys nebegerbia savęs, todėl šiandieninė ekonominė situacija yra pačių lietuvių kaltė.

vėkšna - moliūgai-helouvynas-helovynas- mirusių šventė-

Ar pastebėjote, kad Lietuvoje labiausiai ši šventė švenčiama Švėkšnos miestelyje, kuris net paskelbtas helouvyno sostine? Bet jiems tai yra atleistina, todėl, kad Švėkšnos miestelis garsėja joje esančia psichiatrine ligonine…


Patiko? Pasidalinkite!