Kaip žinia, artėja viruso antra banga ir laikas pasirūpinti savo sveikata, kad nepapulti pas rimtus specialistus su komplikacijomis. Vasara baigėsi, keičiasi orai, lietus, vėjas ir šaltis taps išbandymu mūsų imunitetui. Jei mes rūpinomės savo sveikata, valėme organizmą nuo toksinų, badavome ir naudojome papildus, neturėtų būti didelių problemų ir mūsų imunitetas susitvarkys su iššūkiais. Bet jei organizmas yra išsekęs, nualintas stresų ir darbų, tai jam bus nelengva greitai ir be skausmo įveikti peršalimą ar virusą.

Šiame straipsnyje noriu pateikti paprastus žingsnius, ką reikia daryti pajutus pirmus peršalimo požymius: gerklės perštėjimą, kosulį, užblokuotus sinusus, drebulį ir kylančią temperatūrą. Pati temperatūra nėra blogai, ji tik rodo, kad organizmas aktyviai kovoja su patogenais. Blogai yra tada, kai per tris dienas neužtenka vidinių resursų įveikti patogenus arba kūno temperatūra laikosi virš 39 laipsnių.

Svarbiausia laiku padėti imunitetui susitvarkyt. Tam reikia:

  • skysčių, vandens, arbatų (su avietėmis, citrina ir t.t.);
  • antioksidantų: vitamino C 1000 mg 3 kartus per dieną, vitaminų A+E;
  • cinko 15 mg ir magnio 400 mg;
  • antiseptiko propolio tinktūros 20 lašų su 50 ml šilto vandens 3 kartus per dieną. Jis veikia prieš virusus ir kaip adaptogenas stimuliuoja imunitetą;
  • šiltai atsigulti ir pailsėti, išprakaituoti per naktį.

Šis algoritmas yra paprasčiausias standartas, kurį kiekviena mama turėtų žinoti. Priklausomai nuo užterštumo lygio organizmas gali visiškai pasveikti, arba gali kelias dienas pasirguliuoti. Svarbiausia neleisti peršalimui įsisiūbuoti, persimesti į plaučius ir sukelti rimtesnes pasekmes, kai nebeįmanoma pasveikti be antibiotikų.

Šį algoritmą esu pats išbandęs ir mano klientai sėkmingai naudoja. Sėkmingumo paslaptis – nepraleisti nei vienos algoritmo dalies. Ir, žinoma, saugoti save ir artimuosius.

 

www.bio-detox.net

Patiko? Pasidalinkite!