Šios nuotraukos verčia man pajusti, kad gyvename užstrigusiame pasaulyje ir dabartiniai vystymosi išradimai tėra viso labo tai, kas jau išrasta prieš 100 metų. Neliesiu dvasinio ir moralinio visuomenės vystymosi (aš juos laikau pusiau intelektualių gyvūnų lygmenyje), bet pakalbėsiu apie technologijas kurios pakeistų ekologinę mūsų planetos būseną.
Dėl kelių privačių naftos kompanijų galimai išsigimusių ir sergančių milijardierių asmeninių ligų, žmonija privalo nuodyti savo planetą ir naudoti senas, planetai ir žmonijai kenkiančias technologijas. Nors XX a. pradžioje, buvo sakoma, kad netolima ateitis – tai elektra varomos transporto priemonės.
Kinija vienintelė, kuri peržengia visas pasaulio tvarkos taisykles. Šiandien gatvėse važinėjančių elektra varomu riedžių, paspirtukų ir dviračių vaizdas nieko jau nestebina, bet! Tai jau buvo išrasta ir kuo puikiausiai veikė XX a. pradžioje. Naftos mafija stabdo dirbtinai ir sąmoningai technologijas, kurios yra draugiškos gamtai ir nenaikina mūsų planeto.
Pažiūrėkime kaip sekasi iš bėdų kapstytis Tesla kompanijai. Ogi ne kaip, iš skolų neišsikapstanti kompanija yra dirbtinai stabdoma ir sąmoningai naikinama. Nesenai naftos gigantų valdomose žiniasklaidos priemonėse pasirodė informacija, kad Tesla vadovas rūko žolę ir serga gilia depresija. Kaip manote dėl ko skleidžiama visa ši informacija?
1910 m. elektra varomi automobiliai. Kas atsitiko? Kodėl jie išnyko?
20-ojo amžiaus pradžioje, elektromobiliai buvo laikomi kelių transporto ateitis. Praktiški, patikimi ir saugūs tuometiniai elektromobiliai važinėjo Los Andželo keliuose.
Tomas Edisonas, pasaulio elektrifikacijos tėvas, pranašavo, kad elektros energija, kaip ateities energijos šaltinis, turi didelį potencialą, ypač pabrėžė, kad ji puikiai tinka sparčiai augančiai automobilių pramonei.
Elektriniai automobiliai tuo metu buvo juokingai pigūs, jų kaina svyravo nuo 1000 iki 3000 dolerių (palyginimui, 25- 100 dolerių už vieną arklio galią, ir tai sudarė apie 600 dolerių už tuometinį elektra varomą „Ford Model T” ).
Pagrindiniai tuomet elektromobilių kūrėjai „Ford” ir „Edison” buvo dirbtinai sužlugdyti, ko pasekoje „Ford” kompanija dėl politinių sumetimų turėjo persiorientuoti į naftos produktais varomus automobilius. Nuo tada iki dabar naftos mafija kurioms dažnai priklauso daugiau nei puse pasaulio valdomo turto, tame tarpe priklauso ir politikos postai. Užimdami šiuos postus, jie laikosi savo politikos, UŽDIRBTI DAR DAUGIAU MILIJARDŲ. Elektromobilis iš esmės yra pigi ir ilgalaikė transporto priemonė, todėl juos gaminti neapsimoka. Plius visos techologijos yra slepiamos, o naujos tuoj pat užgesinamos, kaip grėsmė naftos pramonei.
Drąsiai galime teigti, kad mūsų planetą valdo padugnės ir iškrypeliai, kuriems nusispjauti ant žmonijos sveikatos ar planetos ekologinės būklės. Jiems naudinga, kai žmonės serga, tada žmonija palaiko jų kitas šakas – farmaciją.
Parengė Vaidas Žemaitis
edisonas buvo viso labo tik pardavėjas pasiskelbes mokslininku, nors samde isradejus kurie isrado lempute ir nuolatine elektros srove su kuria zudydavo(elektra kratydavo) dramblius prieš žmonių minią sakydamas kad tokia yra pavojinga nolatinė elektros srovė(nicola tesla išradėjo)
O kodėl elektromobilių nebandė gaminti Tarybų Sąjunga? Negi ir ji buvo veikiama naftos kompanijų?
Nes technologijos ėjo iš Vakarų. Tai viena. Antra, mokslas irgi vystėsi taip, kaip Vakaruose. Buvo proveržių, bet gi juos irgi labai greitai užspausdavo, o prie Chruščiovo iš viso mokslą ėmė žlugdyti.
Neleidziama pasauliui progresuoti,mes daug ko nezinom.Viltis Rusija,jeigu zmones keis santvarka,atsisakys kapitalizmo,tada ir bus progresas!Svarbiausia progresas priklauso nuo visuomenes isprusimo,o dabar viskas luosinama,nuo naujagimio pavzdelis lt.zabelbubu valdymas!KOB iguana Rusijoje pagriaity,cia ir ateitis!
Esmė tame, kad benzino bačką XX a. pradžioje galima buvo nugabent bet kur, o elektros išskyrus didelius miestus nebuvo. Ir masiškai pasiekiama elektros energija iš esmės atsirado tik XX a. antroje pusėje, o kai kuriose šalyse tik po kokių 70-80-ųjų metų. Taigi ir elektrinis transportas neturėjo jokios perspektyvos. Kas dėl ilgaamžiškumo ir pigumo, tai galima ir elektrines transporto priemones gaminti vienkartines, o kainą užkelti ir susižerti dar daugiau pelno nei mašinas su vidaus degimo varikliais.
Tuomet ir benzino kolonėlių nebuvo ant kiekvieno kampo. Elektra tuomet jau buvo beveik kiekvienoje troboje, net gi Rietavas jau turėjo tuomet elektrą 🙂
Elektra Lietuvoje įvedė į kiekvieną trobą Tarybų valdžia iki maždaug 1960 metų. Nebuvo elektra pasiekiama taip, kaip bačka benzino (XX a. pradžioje jokių kolonėlių nebuvo, kurą pilstė tiesiai iš bačkų).
Tą ir manome, kad naftos biznis tuo metu buvo stipresnis ir reikėjo pašalinti konkurentus iš rinkos fizinio naikinimo būdais. Kapitalizmo sistemai tai natūralu – konkuruoti ne tiek produkto kokybe, kiek šalinti savo konkurentus. Beje gaminių kokybė , per paskutinius 5 metus gana staigiai prastėja.