Lietuva nusprendė išsivaduoti nuo Rusijos ir 2014 metais pasistatė SGD terminalą skambiu pavadinimu – „Independence”(nepriklausomybė). Valdžia tokį žingsnį pateisino noru atsikratyti Rusijos „Gazprom” „monopolijos”. Tačiau terminalas Lietuvai apsieina brangiai: „Klaipėdos nafta” už nuomą Norvegijai kasmet sumoka 60 milijonų eurų.
Lietuvos „nepriklausomybė” pildoma Rusijos dujomis
Tai liudija laivo stebėjimo portalo „Marinetraffic.com” duomenys.
Dujovežis „Coral Fungia” gruodžio pabaigoje paliko Rusijos Vysocko uostą ir ketvirtadienį 4:19 įplaukė į Klaipėdą. Anot bendrovės „Klaipėdos nafta”, laivas turi pristatyti 9,5 tūkst. kubinių metrų degalų.
Tanklaivis šiuo metu yra prišvartuotas Klaipėdos SGD terminale.
Kitas laivas su SGD kroviniu į Lietuvą turi atplaukti kitos savaitės pradžioje.
Lietuva SGD terminalą pastatė 2014 m. Valdžia tokį žingsnį pateisino noru atsikratyti Rusijos „Gazprom” „monopolijos”. Tačiau terminalas respublikai apsieina brangiai: „Klaipėdos nafta” už nuomą Norvegijai kasmet sumoka 60 milijonų eurų.
Dažniausiai Lietuva SGD gauna iš Norvegijos ir Rusijos.
Spalį Lietuvos energetikos ministerija turėjo parengti įstatymo projektą, kurio tikslas — sumažinti suskystintų gamtinių dujų (SGD) tiekimo į Klaipėdos terminalą kainą.
BV inf.
Dujos – rusiškos. Laivas – amerikoniškas. Pelnas – švogeriškas. Vartotojai – globalizmui paaukoti, pandemiškai supakuoti, reklamiškai didvyrizuoti, klumpiškai skarmaluoti vietiniai aborigenai.
Dujos rusiškos, laivas norvegiškas, tarpininkai amerikonaiški, nauda globalistams ir 20% „Others” (Kiti).
Nepriklausomybė – tai tiksliausias laivo pavadinimas.
Laisvė – tai galimybė rinktis.
Šis laivas suteikė Lietuvos verslui galimybę pirkti dujas iš ko tik nori, o ne vien iš Gazpromo, už beprotišką kainą, kaip anksčiau.
Achema perka rusiškas dujas per Independecą.
Kas gali uždraust?
Atsiradus šiam laivui išlošė visi.
Išskyrus Gazpromą.
Bet, jei nori Europije prekiauti dujomis, teks taikytis prie rinkos dėsnių.
Ėsk daugiau žirnių ir prisibezdėk pats. Dujos tai vis tiek rusiškos, o vamzdis visada pigiau. Achema perka, nes verslą laužia pirkti per tankerį. O kaip atskirti, kur kokios dujos, jei vis tiek iš to paties vamzdžio teka? Achema neturi individualaus vamzdyno iš Klaipėdos iki gamyklos.
O nuomos bus sumokėta tiek, kad būtų galėję nusipirkti 5 laivus, vietoj to, kad nuomoja viena geldą, kurioje dar ir dirba tik užsieniečiai. Tai korupcija ir neūkiskumas,valstybės ir jos žmonių skurdinimas.
na tu ir bukas……
Mokėti už laivo nuomą yra pigiau negu pirkti monopolisto dujas.
Rusai buvo vieninteliai dujų tiekėjai, be teisės rinktis, todėl mums dujų kaina buvo didžiausia Europoje.
Ir čia, rusai – nerusai esmė.
Jeigu turgaus bobutė vienintelė mieste prekiautų bulvėmis, jų kaina pakiltų iki 5 eur už kg.
O gal ir daugiau.
Nepriklausomai nuo bobutės tautybės.
O jūs įskaičiavote milijonus mokamus už nuomą?
Lietuva rusams permokejo 10 milijardu !!!!! Ir nieko neprisiteise, nes brazauskine sutartis buvo beviltiska.
Lenkai ir ukrainieciai susigrazino permoketus milijardus.
Laivo nuomos kaina galima vertint tik sulyginus su kitais tokiais pat nuomojamais laivais.
Lietuvos duju terminalas, maza didelio EU projekto dalis.
Vienu metu buvo statomi bene 12 terminalu.
Lietuviskas pigiausias.
Ir su perspektyva.
Iki 2050 metu EU nebenaudos iskastinio kuro.
Laiva galima pritaikyt kitiems tikslams.
Čia didžiausias pelnas „Bermudams” ir lietuviškiems 20% „Others.”
Nieko Lietuva nepermokėjo, pusgalvi. Rinka yra rinka ir kainą diktuoja pardavėjas, o ne pirkėjas. Tu gal Maximai nustatai kainą, kokią nori mokėti? Aišku, visada gali nepirkti. Kokia alternartyva Maximai? IKI ar Lidl, Rimi ar Norfa? Ten tas pats. Auginkis pats. O kokios alternatyvos dujoms buvo? Kūrenti malkomis, anglimis, mazutu.
Jis nuomojamas…