Pasak „Moscow Tesla Club” valdančiojo partnerio, jei keleiviai būtų laikęsi instrukcijų, kaip naudotis autopiloto režimu, greičiausiai būtų išvengę avarijos
Kompanijos „Moscow Tesla Club” automobilis pateko į avariją Maskvoje, visa informacija nusiųsta įmonės Europos biurui tyrimui, o automobilio savininkui priminta apie autopiloto naudojimo taisykles, -rašo RIA Novosti
„Moscow Tesla Club” valdantysis partneris Igoris Antarovas:
Surinkome visą informaciją ir perdavėme „Tesla” kompanijai Europoje. „Tesla Inc” atlieka išsamų vidaus tyrimą. Automobilių sauga yra svarbiausias įmonės prioritetas… Jie labai atidžiai tiria kiekvieną tokį įvykį, jų pasitaiko retai, bet kiekvienas labai svarbus „Tesla” kompanijai, todėl vyksta rimtas tyrimas”, — teigė Antarovas.
Anot jo, oficialios avarijos priežastys dar nėra paskelbtos. „Šiuo metu mes informavome savininkus apie situaciją ir automatinio vairavimo režimo naudojimo taisykles. Jei jie būtų laikęsi instrukcijų, kaip naudotis autopilotu kelyje, greičiausiai avarijos būtų išvengta. Tolesnių priemonių bus imtasi paskelbus tyrimo rezultatus. Žinoma, oficialių išvadų nėra. Tyrimas aktyviai atliekamas”, — teigė valdantysis „Moscow Tesla Club” partneris.
Jo nuomone, pagrindinė avarijos priežastis buvo ta, kad „Tesla” savininkas nežiūrėjo į kelią. „Nors įjungus autopilotą, ekrane didžiosiomis raidėmis nurodoma, kad visada reikia stebėti kelią. Pats automobilio savininkas taip pat sako: taip, pasižiūrėjau į šoną”, — pridūrė Antarovas.
Jis pabrėžė, kad susiformavo daugybė veiksnių. „Tamsi vieta, automobilis be avarinių šviesų stovėjo pakelėje — galima buvo tiesiog įsirėžti. Tikriausiai buvo įdiegta senoji programinės įrangos versija, bet tai dar nepatvirtinta”, — teigė Antarovas.
Kodėl automobilis užsidegė ir sprogo, Igoris Antarovas atsisakė komentuoti. Jis sakė, kad lauks aoficialios „Tesla” kompanijos versijos.
Na, Tesla bet kokį autoįvykį, sukeltą autopiloto, bus linkusi traktuoti kaip kaltę vairuotojo-keleivio, nežiūrėjusio į kelią. Problema tame, kad keleiviui, turinčiam stebėti autopiloto darbą, gerokai sunkiau išlaikyti koncentraciją, nei aktyviai vairuojančiam vairuotojui . Lygiai taip pat, kai tolimose kelionėse keleivis, sėdintis šalia vairuotojo ir turintis jam padėti neužmigti, realybėje visada užmiega pirmas :). Todėl keleivių nėra ko kaltinti. Tokie autoįvykiai – neišvengiama autopilotų kūrimo kaina.
Prie ko tas autopilotas? Nuo menko susidūrimo automobilis neturi sprogti. Automobilis su vidaus degimo varikliu nebūtų sprogęs, net nebūtų užsidegęs po tokio įvykio.