Švedijos naujienų portalas thelocal.se pranešė, kad viena Vokietijos aplinkosaugos organizacija paskelbė išsiaiškinusi, kad „Volvo“ visureigiai išmeta daug didesnius kiekius kenksmingų teršalų, nei yra leidžiama Europos Sąjungoje, nors pati bendrovė visus mestus kaltinimus neigia.
Aplinkosaugos organizacijos DUH mokslininkai „atrado, mūsų akimis, akivaizdžiai neteisėtą išderinimo įtaisą, naudojamą matuojant „Volvo XC60“ modelio automobilio emisijas… realiomis vairavimo sąlygomis“, organizacija skelbė pranešime.
Įdiegus šiuos vadinamuosius išderinimo įtaisus, automobiliai emisijų testų metu atrodo daug mažiau taršūs, nei iš tiesų yra keliuose.
DUH pranešė, kad 9-22 laipsnių Celsijaus temperatūrose „Volvo“ dyzelinis variklis išmeta keturis kartus daugiau kenksmingų azoto oksidų, nei leidžiama pagal „Euro 5“ standartus. Išmetamų teršalų kiekis paaugo iki 12 kartų, kai išorinis temperatūros jutiklis buvo atšaldytas iki -4-0 laipsnių Celsijaus, pridūrė organizacija.
„Transporto priemonėms, išmetančioms tokį kiekį teršalų, neturi būti ir toliau leidžiama teršti mūsų miestų“, – sakė DUH vadovas Juergenas Reschas, ragindamas įvykdyti „techninės įrangos remontą“ ir įdiegti katalizatorius, pašalinsiančius anglies oksidus.
Tai yra pirmasis kartas, kai „Volvo“ buvo apkaltinta sukčiavimu emisijų testų metu.
Vadinamasis „dyzelgeito“ skandalas pratrūko 2015-aisiais, kai Vokietijos automobilių gamybos milžinė „Volkswagen“ prisipažino į 11 mln. automobilių įdiegusi išderinimo įtaisus. Į skandalą jau yra įsitraukę daug kitų automobilių gamintojų.
Tačiau Švedijos „Volvo“, kurią patronuoja Kinijos „Geely“, šiuos mestus kaltinimus greitai atmetė. Didesnis emisijų kiekis šaltose temperatūrose „dar nereiškia, kad į automobilį yra įdiegtas išderinimo įtaisas“, naujienų agentūrai AFP sakė bendrovės atstovas spaudai.
„Kiekvienas vidaus degimo variklis“ turi vadinamąją „apsaugos funkciją“, sumažinančią išmetamųjų dujų apdorojimą šaltu oru, taip bandant apsaugoti variklį nuo gedimų, kuriuos gali sukelti kondensacija ir ledo susiformavimas, pridūrė atstovas.
„Visos transporto priemonės“ buvo „licencijuotos pagal valdžios institucijų nuostatus“, tikino „Volvo“ atstovas.
„Dyzelgeito“ skandalas bendrovei „Volkswagen“ jau kainavo daugiau nei 30 mlrd. eurų. Įmonę imta skatinti vystyti automobilius su elektriniais varikliais.
Vokietijoje dyzelinu varomų automobilių pardavimai yra nukritę, kadangi pagal teismų sprendimus, su kuriais siekiama susidoroti su oro užterštumu, vairuotojai baiminasi būsiantys neįleisti įvažiuoti į miestų centrus.
Dėl azoto oksidų Vokietijoje kasmet miršta tūkstančiai žmonių. Pasak Pasaulio sveikatos organizacijos (WHO), šie teršalai sukelia astmos ir bronchito simptomus bei yra siejami su kraujagyslių ir kvėpavimo takų ligomis.
technologijos.lt
HAHAHA.
Why???
Because that is stragedy for the stock markets to mark their ratings…same as Toyota got in trouble several years ago.
The funniest that I would offer VOLVO to introduce that within North America Continent especially in USA..What will happened??? Everyone in household will get free vehicle GMC, GM, FORD, DODGE..and etc…because USA produce so much vehicle, overpriced and still try stay on the market after 5 years keeping models under the rain, snow..
And actually TESLA would be very help full as former Socialistic auto-manufacturer the same as IKARUS…so popular within NYS public transportation CDTA.
I am laughing inside when USA media constantly antagonize listeners about former USSR and Socialistic Countries including Poland (why Poland is so exclusive ? Because in my opinion they are HUGE DRAMA QUEENS and liars too, of course it can’t be spoken because of Kushner as son-in-law of current President..).
Like to hear more??? Ask local boys and girls within Lithuanian Consulate either in Chicago or NYC too.
So, good day…and very curious…whose team in UP this weekend BLOOMBERG’s within MAXIMUS or..TRUMP’s within RF?
Volvo ta naratyvas – pasakojimas apie saugiausią, gal prieš 30 buvusią auto. Dabar vieną perki, už dvi moki, trečią servise palieki. Koks kulverstukas ją gali pirkt, kai hondų, toyitų, lexsusų, subarų visi parametrai geresni. Šeip volvo kinų auto jau gal 10 metų. Dabar tik plasmasinės priekinės grotelės, kurios beje kainuoha 35 €, įkaltos į mūsų smegenis. Mes jų geidžiame. Nuimkit jas ir…realybė kitokia.
Iš vienos pusės buržujų noras uždirbti bet kokiomis priemonėmis, iš kitos pusės, konkurencinė kova (ne tik tarp VW ir Volvo, bet ir tarp ES ir JAV), o iš šono dar ir ekofašizmas.
Pritariu teiginiui „ekofašizmas”.
Nes jau seniai sklando šmėkla dyzelinių variklių uždraudimo. Tai VW, o dabar dar Volvo ir štai jums puikus argumentas uždrausti visoje ES lengvuosius automobilius su dyzeliniais varikliais.