Siūlė įsigyti šildymo ir oro kondicionavimo įrangą, tačiau vėliau siūlomų prekių vartotojams nepristatė, o sumokėtų reikšmingų sumų negrąžino.

Jau du kartus už vartotojams nepristatomas prekes bausta UAB „Techmada“ pakartotinai pažeidė Civilinio kodekso nuostatas. Dar 2019 m. įmonei buvo skirtos sankcijos už internetinėse parduotuvėse pigunamams.lt bei zidiniaikatilai.lt vartotojams siūlytas, tačiau nepristatytas prekes.

Nuo 2019 m. liepos mėnesio Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau ‒ VVTAT) sulaukė 21 vartotojo prašymo dėl UAB „Techmada“ nevykdomų įsipareigojimų. Internetinėje parduotuvėje http://www.zidiniaikatilai.lt įmonė siūlė įsigyti šildymo ir oro kondicionavimo įrangą, tačiau vėliau siūlomų prekių vartotojams nepristatė, o sumokėtų kelis šimtus ar kelis tūkstančius eurų siekiančių sumų negrąžino.

Nors UAB „Techmada“ jau buvo skirtos baudos už vartotojams nepristatomas prekes ir Vilniaus miesto apylinkės teismas 2019 m. lapkričio 19 d. sprendimu uždraudė įmonei sudaryti sutartis su vartotojais vykdant prekybą internetinėje parduotuvėje http://www.zidiniaikatilai.lt, įmonė nenutraukė vartotojų teises pažeidžiančios veiklos ir toliau tęsia prekybą minėtoje internetinėje parduotuvėje.

Atsižvelgdama į gaunamus vartotojų prašymus, VVTAT pakartotinai inicijavo tyrimą dėl galimo Civilinio kodekso nuostatų pažeidimo. Įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes ir tai, kad įmonė jau trečią kartą per vienerius metus pažeidė Civilinio kodekso 6.359 straipsnio 2 dalies nuostatą (pareiga pristatyti prekes vartotojui), UAB „Techmada“ skirta 5000 eurų bauda.

VVTAT ragina būti budriems ir siekiant išvengti panašių situacijų rekomenduoja prieš perkant internetinėje parduotuvėje patikrinti kitų vartotojų atsiliepimus, taip pat, jeigu yra tokia galimybė, rinktis prekių apmokėjimą atsiimant prekes pristatymo punkte ar sumokant tiesiogiai kurjeriui.

Būtina atkreipti dėmesį ir į kitus privalomuosius reikalavimus informacijai, pateikiamai internetinėje parduotuvėje – ar yra nurodyti pardavėjo kontaktiniai duomenys (buveinės adresas, telefono nr., el. pašto adresas, pavadinimas ir teisinė forma), ar suteikiama informacija, kaip elgtis kilus ginčui (pateikiamos nuorodos į kompetentingas vartojimo ginčus nagrinėjančias institucijas), ar aišku, kokiomis pagrindinėmis savybėmis pasižymi norima įsigyti prekė.

VVTAT inf.

Patiko? Pasidalinkite!