Mariaus Gabrilavičiaus draugas, Seimo narys Mindaugas Puidokas „derina“ saviems pinigėlių?

Marius gabrilavičius Mindaugas Puidokas
Marius Gabrilavičius/ Mindaugas Puidokas

Marius Gabrilavičius – Maksimalietis užsiima stebuklingais gydymais nuo alkoholizmo ir turi naujienų portalą „minfo.lt“, kuris yra patapęs Mindaugo Puidoko ir „Darbo partijos“ ruporu, nes Mindaugas Puidokas pabėgęs iš „Valstiečių“, nubėgo pas Viktoriuką ir gavo „Darbo partijos“ Kauno skyriaus pirmininko vietą.

Ne gana to, Marius Gabrilavičius savo „minfo.lt“ portalą, mažiausiai lankomą tarp visų nesisteminių (bukimevieningi.lt, ekspertai.eu, ldiena.lt, infa.lt) žiniakslaidos priemonių, visuomenėje pristato kaip vienintelį didžiausią Lietuvoje nesisteminį portalą.

Vienintelį nesisteminį

Apie Mindaugo Puidoko organizuojamą valstybinį finansavimą saviems, atkapstė žurnalistė Rūta Janutienė

Proto krušimui siūlo lengvatinį PVM!

Seimo narys darbietis Mindaugas Puidokas nesiūlo sumažinti PVM būtiniausioms maisto prekėms, netgi ne respiratoriams (už juos, nors ir privalomus, ir toliau mokėsime 21 proc. PVM) .

Puidoko siūlymas lengvatinė pvm žiniasklaidai

Jis siūlo 5 proc. PVM tarifą „elektroninei žiniasklaidai“. Kodėl ne mėsai, duonai, miltams, pienui? Todėl, kad dabar Puidokui rūpi ne pandemija ir kaip žmonės išgyvens antrą mėnesį karantino, palikti su ubagiškomis pajamomis (257 eurų, pvz.) bet kad smegenų krušimas per rinkimus labiau apsimokėtų.

Kaip įžūlu. Kodėl lengvata ne toms ūkio šakoms ir verslams, kurios nukentės labiausiai ir pirmiausiai? Kodėl ne toms prekėms, be kurių negali išgyventi? Kodėl lengvata propagandai?

Todėl, kad rinkimai, kvaila tu Janutiene!

Na ir kas, kad Lietuvos mokesčių mokėtojai į „demokratiją“, t.y., į Nacionalinį transliuotoją šiemet įmokės 46 milijonus eurų. Ten Puidokas su Uspaskichu politinės reklamos neįdės. Negalima. Todėl reikia atpiginti politinę reklamą per komercinę elektroninę žiniasklaidą.

Spaudai lengvata yra suteikta dėl jos gamybos sąnaudų: popierius, spaustuvė, išvežiojimas. Dabar iš jų atims paskutinį „konkurencinį pranašumą“, nes…. ponios ir ponai, jokia čia ne pandemija. Čia – rinkimai.

Objektyvi tiesa tokia: „DELFI Lietuva pajamos iš interneto 2017 m. augo 19 proc. lyginant su 2016 m. ir siekė 7831 tūkst. eurų. Palyginimui, bendrai Lietuvoje interneto reklamos rinka augo 12,2 proc.“ Televizijų reklamos dalis traukiasi, elektroninių žiniasklaidos priemonių – auga.

Lietuvoje visuomet taip: pirmi palengvinimai „būtiniausiems“ kiekvienam iš mūsų karantino metų dalykams- trinkelių klojimui ir perklojimui už mokesčių mokėtojų pinigus. Didžiausios karantininės investicijos į Lietuvos banko naują pastatą ir buvusių rubikoninikų „nacionalinį stadioną“.

Kaip žmoneliai išgyvens? O kam tai rūpi? Žmoneliai turi atiduoti savo smegenis į krušyklą ir po to tinkamai pabalsuoti, – rašo Rūta Janutienė.

Linas Naujelis

Patiko? Pasidalinkite!