Patiko? Pasidalinkite!

Lietuvoje gyvena labai įvairios žmonių grupės, kurios turi labai skirtingas nuomones ir pažiūras. Tam, kad šių skirtingų pažiūrų žmonių grupės galėtų taikiai ir darniai tarpusavyje sugyventi, buvo priimti ir įteisinti mums visiems bendri susitarimai – Konstitucija, kuri kiekvienai grupei mūsų šalyje užtikrina jos lygias teises ir pareigas. Jei Konstitucija yra pažeidžiama, neišvengiamai bus pažeidžiamas ir tas darnos bei taikos balansas tarp tų skirtingų žmonių grupių.

Net ir valdžia privalo laikytis Konstitucijos.

LRK 5 straipsnis

Valdžios galias riboja Konstitucija. Valdžia tarnauja žmonėms.

LRK 3 straipsnis

Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių (net ir valdžia). Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam (net ir valdžiai), kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką.

Jei valdžia, vietoje to, kad tarnautų savo TAUTAI, pasisavina visai TAUTAI priklausantį suverenitetą, tai tokia valdžia automatiškai tampa antikonstitucine, nes  ji pažeidžia konstitucinę santvarką, o tai reiškia, kad tuomet jau kiekvienas žmogus gali tokiai valdžiai priešintis. Tokiu atveju, situacija valstybės viduje pasidaro nestabili ir nesaugi. Tačiau dėl to kalti ne tie, kurie parodė, kad pažeidimai buvo padaryti, bet tie, kurie tuos pažeidimus padarė.

O dabar sąžiningai sau atsakykime, ar mes į NATO įstojome legaliu būdu?

Kas liečia NATO, tai remiantis Tautos tarpusavio susitarimu – Konstitucija, tuometiniai valstybės vadovai neturėjo jokios teisės savavališkai, be TAUTOS bendro sutikimo, įstumti mus į agresyvų NATO karinį bloką. Tuometinė valdžia sulaužė TAUTOS tarpusavio susitarimą (Konstituciją), pasisavino visai TAUTAI priklausančią suvereniteto galią ir įvykdė veiksmą, kuris yra naudingas svetimos šalies valdžiai. Tokį veiksmą, mano manymu, drąsiai galima traktuoti kaip TAUTOS ir savo šalies išdavystę.

LRK 9 straipsnis

Svarbiausi Valstybės bei Tautos gyvenimo klausimai sprendžiami referendumu.

LRK 137 straipsnis

Lietuvos Respublikos teritorijoje negali būti masinio naikinimo ginklų ir užsienio valstybių karinių bazių.

Bėda tik tame, jog daugelis žmonių šiandien yra linkę vertinti situaciją pagal tai, kaip ją pateikia Lietuvoje veikiančios didžiosios žiniasklaidos priemonės. Tačiau pastarosios iš esmės priklauso užsienio kapitalui, todėl Lietuvoje veikia užsienio agentai, kurie mūsų šalyje turi savo konkrečių interesų ir visą informaciją mums pateikia tik iš sau naudingos perspektyvos. Tokiu būdu mums yra formuojama atitinkama nuomonė, kuri gali būti net labai iškreipta.

Bet kokiu atveju, jeigu mes gyvename teisinėje valstybėje, tuomet užsienio agentų pateikta nuomonė neturėtų būti svaresnė už mūsų Tautos pagrindinį įstatymą (tarpusavio susitarimą) – Konstituciją.

Todėl visiems rekomenduoju gerai pastudijuoti mūsų Konstituciją – pagrindinį Lietuvos įstatymą. Prisiminkime, jog Konstitucija buvo kuriama pirmaisiais Nepriklausomybės atkūrimo metais, kuomet laisvės dvasia mumyse dar buvo gyva.

Edmundas Ščerbina


Patiko? Pasidalinkite!