Gruodžio 16 d. Ekonomikos komitetas parlamentinės kontrolės tvarka, dalyvaujant Susisiekimo, Finansų ministerijų, VĮ „Lietuvos oro uostai“, asociacijos „Klaipėdos regionas“ atstovams, Palangos ir Klaipėdos miestų savivaldybių merams, svarstė klausimą dėl būtinybės atnaujinti Palangos oro uosto kilimo-tūpimo taką ir tam skirti reikalingą finansavimą.
Palangos ir Klaipėdos miestų savivaldybių merai išdėstė argumentus dėl būtinybės 2021 m. atlikti Palangos oro uosto kilimo-tūpimo tako rekonstrukciją. Dėl tako būklės yra tikimybė, kad oro uostas netrukus iš viso nebegalės priiminėti lėktuvų, o neremontuojamo tako remonto kaštai ateityje tik didės.
Komitetas, atsižvelgdamas į Palangos oro uosto nepertraukiamo funkcionavimo svarbą visam Klaipėdos regionui, pritarė Palangos ir Klaipėdos savivaldybių merų argumentams dėl būtinybės oro uosto kilimo-tūpimo tako atnaujinimo darbus pradėti 2021 m. Tam reikalingas lėšas siūloma skirti peržiūrėjus Ateities ekonomikos DNR plano priemones.
LRS inf.
Is tos NESAMONES pavadinimu – Lietuva
Pinigų mėtymas. Aviacija jau pachierinta ir atsigauti jai reikės gal 5-10 metų, jei tai iš viso bus dėl globalių permainų pasaulyje. Be to Lietuvai ir taip per didelė prabanga 3 oro uostai. O Palangos oro uostas su 5 skrydžiais per dieną – juokingas pinigų taškymas. Užkonservuoti iki geresnių laikų.