Kai globaliuoju mastu situacija vis dar yra įtempta, nėra stabili ir galima sakyti netgi nėra prognozuojama, internetinėje erdvėje kai kurie energetiniai parazitai siekia tuo pasinaudoti. Į YouTube įkeliama daug įvairių vaizdo įrašų su užsklandomis ar pavadinimais, kuriuose būna įvairūs intriguojantys, “perspėjantys”, gąsdinantys sakiniai.
Pvz.: “Skubiai pažiūrėkite kol dar neištrynė”, “Tai šokiruoja..” arba “Sausio 20 d. (gali būti bet kokia data) įvyks baisiausia”. Kai ateina ta diena ir nieko neįvyksta, tada tam pačiam įrašui keičia užsklandos pranešimą arba patį video pavadinimą ir nustato naują datą, neva kažkas vėl turės įvykti. Tokių įrašų informacinis turinys dažniausiai net nesutampa su įrašo pavadinimu. Tikslas tokiu atveju būna ne informuoti, o vogti kitų dėmesį ir laiką, siekti kuo didesnių peržiūrų ir kelti kanalo kiekybinį populiarumą.
Kodėl apskritai neigiama informacija ir neigiamos žinios turi didesnį populiarumą? Juk pasaulis yra dualistinis, todėl ir tai kas vyksta nebūna visko daugiausiai tik iš blogos pusės.
Blogos žinios intriguoja, labiau sukelia smalsumą ir pritraukia dėmesį. Baimė skleidžiama per blogas žinias yra efektyvus masių manipuliavimo įrankis, todėl ir negatyvių žinių pardavimas bei jų skleidimas būna populiaresnis negu teigiamų.
Pripildytas baimėmis žmogus visada lengviau nukreipiamas norima linkme ir lengviau pažeidžiamas negu tas, kuris kuriant savo realybę pasirenka komunikuoti su pasauliu ne per medijos info perdavimo ryšį, o per kitą – vidinį, atskleistos aukščiausiosios sąmonės ryšį. Tokiam ryšiui nėra reikalinga jokia informacinių technologijų įranga. Jam reikia vidinės švaros ir stiprios intencijos.
Michail KN
Mane labiau erzina tai, kad antraštės neatitinka turinio.