Plungėje veikiančiame autoservise „Transfortas“ įvyko nemalonus incidentas. Klientui atvarius atomobilį ‘Wolksvagen caravelle’ į autoservisą, automobilis buvo grąžintas apgadintas

2012 metų gamybos automobilį ‘Wolksvagen Caravelle’ į autoservisą savininkas atvarė, norėdamas pakeisti variklio pagrindinį varomąjį diržą. Atvarytas automobilis buvo naujai perdažytas kitame servise.

Atvykus atsiimti automobilio, savininkas pastebėjo, kad galinis ir priekinis bamperiai yra subraižyti ir pažeistas dažų sluoksnis. Apie tai tuoj pat buvo pranešta autoserviso savininkui Kęstučiui Klemauskui ir autoserviso darbuotojams.

„Autoservisas stebimas vaizdo kameromis, todėl jo vadovas, peržiūrėjęs vaizdo medžiagą, patvirtino, kad į autoservisą automobilis atvyko nesubraižytas ir pažadėjo viską išsiaiškinti“, – redakcijai aiškino automobilio savininkas.

Automobilio savininkas, pastebėjęs įbrėžimus, nusprendė problemą spręsti geranoriškai, kad servisui nekiltų didelių išlaidų. Automobilį nuvarė įvertinti dažytojams, su mintimi, kad viską pavyks užpoliruoti ir apsieiti be dažymo. Automobilių dažymo meistras, po bandymo nupoliruoti (nuotraukose įbrėžimai po poliravimo), nustatė, kad reikalingas bamperių perdažymas.

Kitą dieną susisiekus su serviso savininku, kuriame buvo apgadintas automobilis, šis ėmė teisintis, kad dar neperžiūrėjo vaizdo medžiagos. Dar kitą dieną apgadinto automobilio savininkui teko klausytis tų pačių kalbų, kad neperžiūrėti kamerų vaizdo įrašai. Automobilio savininkas pasiūlė serviso savininkui perdažyti automobilio priekinį ir galinį bamperį. Šio pasiūlymo serviso savininkas atsisakė ir pasiūlė 60 eurų kompensaciją už padarytą žalą, nors abiejų bamperių perdažymas kainuoja nuo 400 eurų.

Automobilio savininkas pasijuto vedžiojamas už nosies, todėl kreipėsi į policiją. Policija dėl šio įvykio pradėjo tyrimą. Atvykus policijai, automobilio savininkas paragino policiją peržiūrėti vaizdinę medžiagą.

Autoserviso avininkas puolė prieštarauti ir vengė pateikti vaizdo įrašą. Policijai paprašius duoti vaizdo įrašo kopiją, autoserviso savininkas pareiškė, kad nežinantis, kaip padaryti kopijas ir pateikti policijos pareigūnams.

Plungėje augęs ir gyvenantis automobilio savininkas (redakcijai vardas ir pavardė žinoma) nustebo, kad gimtajame mieste vyksta tokie dalykai ir rodoma didžiulė nepagarba klientui. Jis geranoriškai pasiūlė autoserviso savininkui žalą atlyginti darbais kitiems automobilio remontams. Serviso vadovas su tuo taip pat nesutiko. Nors serviso savininkas nelinkęs spręsti problemos geranoriškai, automobilio savininkas už servise atliktų darbų sąskaitą 116 eurų – sumokėjo.

Mieli plungiečiai, gal ir Jums teko susidurti su šio serviso nekompetencija ir patirti kokių nors nemalonumų? Mielai lauksime jūsų komentarų ir laiškų. Su serviso savininku redakcijai susisiekti nepavyko.

Egidijus Paulauskas

Patiko? Pasidalinkite!