Vat, aš tiesiog galvoju, o kaip tie žmonės, būdami tokio durnumo, patys batus užsiriša?
Tu turi vieną darbą – parašyti 2 žodžius be klaidų. Misija – neįmanoma. Tą etiketę mato įmonės direktorius, maketuotojas, vairuotojas, fasuotojas, valytoja ir net sargo šuo. Nu ir visiems – viskas gerai, leidžiam prekybon. Aliejuja! Tai dar gerai, kad ne aleliuja!
Saugirdas Vaitulionis
Taip, bet mano manymu 99.9% žmonių nesuprato šios “klaidos” esmės. O esmė, kad šios etiketės kūrėjai šią klaidą padarė sąmoningai. O to rezultatas – turbūt populiariausi šprotai Lietuvoje šiomis dienomis. Visi parduotuvėje dabar atkreips dėmesį, fotografuos, dalinsis, visas facebokas pilnas like ir pasidalinimų. Štai, net BV pasidalino! 🙂 Puiki reklama. Kiek nedaug tereikia produkto išpopuliarinimui. Ir tai beveik nieko nekainuoja.