Šią transporto priemonę su „ratukais“ varys galingas „Bentley Continental GT“ variklis

„Barkett“ kėbulo tipas reiškia automobilį su atviru kėbulu ir viena keleivio vieta, priekinis stiklas paprastai yra žemiau vairuotojo akių linijos, o tokios kaip durys, išvis neegzistuoja. Išvertus iš italų „barchetta“ – „mažas maršrutinis autobusas“. Belgai tai suprato pažodžiui.

Viduje automobilis primena valtį – apdaila pagaminta iš medžio. Vairas taip pat turi netradicinę formą automobiliams ir net chromuotą apdailą. Automobilis vadinasi „Krugger FD“.

„Krugger“ užsiima motociklų modifikacijomis, tačiau prieš trejus metus sulaukė įdomaus užsakymo iš dviejų pagarbių klientų tuo pačiu metu: tekstilės magnatas Andre Dupont ir farmacijos kompanijos „Mithra“ savininkas Francois Forneri reikalavo, kad bendrovės savininkas Bertrand Krugger sukurtų ką nors išskirtinio „visiškai belgiško“ ir su „Krugger“ dizainu. Krugerio manufaktūros darbo rezultatas buvo FD – jos vardas buvo sukurtas iš „Fornieri Dupont“ klientų inicialų.

„Krugger FD“ stilius atsirado modernizuoto XX amžiaus 30-ojo dešimtmečio epochoje. Tuo pačiu metu vietoj supaprastintų apvalių formų automobilis gavo kėbulą su stačiu kampu ir visiškai ne aerodinamine „nosimi“.

Variklis pasirinktas „Bentley Continental GT“ 6 litrų „W12 biturbo“, kurio galia taip pat buvo padidinta nuo 635 iki 750 arklio galių. 

Belgai pastatė stilingą 30-ojo dešimtmečio automobilių stilių keliaujantį kemperį

„Krugger FD“ dinaminės charakteristikos neatskleidžiamos, tačiau žinodami automobilio masę, kuri yra 1250 kilogramų, galime manyti, kad masės ir galios santykis užtikrins sportiniam automobiliui pagreitį iki pirmojo šimto mažiau nei per 3 sekundes.

BV inf. pagal auto.24tv.ua

Patiko? Pasidalinkite!