Ką tik pradėti naudoti „trikojai“ greičio matuokliai Lietuvoje jau spėjo sukelti pasipiktinimo bangą. Vairuotojai nepatenkinti, jog matuokliai statomi nežymėti, bet kur, net ir neįprastose vietose
Kadangi perspėjančių ženklų nėra, šis naujas policijos žaislas “šienauja” vairuotojus vieną po kito. Policijos “trikojų” užfiksuoti pažeidimai iškart keliauja į duomenų bazę, o vairuotojams “nemokamas” nuotraukas atsiunčia laiškais.
Kam jie reikalingi?
Negi atsiras naivuolių kurie patikės, kad jie naudojami mažinti avaringumui? Ne. Jie tam, kad tiesiog į biudžetą greituoju ir paprastuoju būdu būtų surinkta kuo daugiau pinigų. O pinigų tai trūksta, ir dar kaip trūksta. Visi streikuoja ir dejuoja, o čia dar ir artimiausias “brolis Amerikonas” šantažuoja – jeigu nepirks Lietuva kareiviškų žaisliukų, JAV tiesiog juos paliks likimo valioje. Vien 2020 metais Gynybos resursų agentūra koordinuos naujų pirkimų už daugiau nei 540 mln. eurų.
Kitose šalyse mobilūs radarai deginami
Taip pat su vairuotojais pasielgė Prancūzijoje, tai ne vienas mobilus radaras buvo sudegintas ir sulaužytas.
Lietuvis nuo baudžiavos laikų yra kantrus mužikas ir mokės tol, kol valdžia reikalaus. Arba yra viena išeitis – tiesiog neviršyti greičio ir didinti miestuose kamščius, kuriuose ir taip daugelis miestiečių praleidžia 30% savo gyvenimo.
Tai tiek tam kartui…
Vaidas Žemaitis
o jai skraidai ten kur tuscia, vadinasi pinigu turi baudoms moketi, kas neturi pinigu, tas letai vazineja…
Prieš trikojus putojasi tik nesilaikantys eismo taisyklių. Jei aš važiuoju tvarkingai, tai jokie trikojai nebaisūs.
Sudegintas radaras fotkėj, tai ne prancūziškas, o Vokietijos kely. Kone kasdien matau tokius. Netgi su valst. numeriais jie čia pas mus. Atitempia ir palieka, kur kelio remontas, kaip “zubrionką”, numestą patvory ir mokėk už kokį 60 km/val., nors naktis ir darbininkai dar tik ryt bus.
Nemokamas ir kokybiškas miesto teansportas daug ką nuveiktų.
Tai gal tau ir kelionę į Bahamus velti padovanot kas nors galėtų?
mentui guzą į kaktą
Kuo ubagiškesnė šalis, tuo daugiau automobilių gatvėse, didesni kamščiai ir labiau užterštas oras.
Geriausiai būtų,jei galėtum,už lakstymą mieste,kaip už auto tech. apžiūrą susimokėti.Atėjai į policiją,susimokėjai už metus nustatyrą sumą,ir lakstai,kaip patrakęs.Jei padarei avariją ir esi kaltas,tada jau kitos bėdos.viskas kaip ir kitiems avarijos kaltininkams,tik kitais metais,už leidimą lakstyti,moki kelis kartus brangiau.Ar įsivaizduojat,kiek įplaukų sulauktų biudžetas/
Taip. Aukso amzius buvo kai arkliukais vazinejom. Darom isvada, kad – jeigu negalim masiskai pereiti ant arkliuku tai BUTINA sukelti automobiliu kainas ant tiek kad ji ipirkti galetu tiktai vienas is tukstancio. Garantija, jokiu kamsciu ir tersimo CO2. Nekraipykit debilisko snukio: Tukstancius metu taip gyveno zmones ir nieko neisstipo o tiktai zenge i progresa kol tas progresas jau smaugia ir meta atgal i urvus.
jau ir anglų vairuotojai protingesni https://youtu.be/nRnlRurTwFg
Kamščiai miestuose susidaro ne dėl per mažo greičio – jis ir taip per didelis, o dėl per didelio automobilių kiekio. Praėjo tie laikai, gatvių niekas iš esmės jau nebeplatins, net jei ir būtų kur jas platinti. Reikia, kad kuo mažiau žmonės miestuose nauotųsi automobiliais, tada ir kamščių nebus. Tam yra tik viena išeitis – gerinti viešąjį transportą ir bausti vairuotojus, kurie nesilaiko KET.
tavo zombinio bepročio filosofija pasikeis tada,kai nebegausi atliginimo ir pats pabandysi pasidaryti duonos kąsni
Debilui atsakymas vienas – eik tu na***.