Klaipėdos uosto krova sausį–vasarį sumažėjo 16,9 proc., palyginti su 2019 metų tuo pačiu laikotarpiu, praneša naujienų agentūra “RŽD partner”.
Sumažėjimas pastaraisiais mėnesiais paveikė ne tik Latvijos uostus ir geležinkelius, kurie priklauso nuo Rusijos tranzito. Lietuvos uoste visi segmentai yra ties neigiama žyma. Per 2 mėnesius, palyginti su dviem 2019 metų mėnesiais, negauta 1,33 mln. t krovinių. Dabartiniam kiekiui įtakos turi tai, kad beveik perpus sumažėjo naftos produktų, o konteineriais gabenamų krovinių — ketvirtadaliu.
Uoste daugiausia perkrauta birių krovinių — 2,97 mln. tonų (-16,5 proc.), iš jų mineralinės trąšos — 1,8 mln. tonų (-19,8 proc.), žemės ūkio produktai — 503 tūkst. tonų (-26), rūdos — 326,3 tūkst. tonų (+27 proc.), metalo laužo — 163,9 tūkst. tonų (+30,8 proc.).
Pagrindinių krovinių per uostą praleista 2,35 mln. tonų (-13,7 proc.). Konteinerių kroviniai sudarė 1,19 mln. tonų (-23,9 proc.), valcuoti — 908,7 tūkst. tonų (+7,1 proc.), mediena — 72,5 tūkst. tonų (-22,9 proc.), konteineriai — 106,478 tūkst. TEU (-24,6 proc.).
Sausį–vasarį perkrauta 1,23 mln. t (-23,3 proc.), iš jų 769,5 tūkst. t (-41,8 proc.) naftos produktų, 152,5 tūkst. t cheminių trąšų (-7) , 2%).
Įplaukusių laivų skaičius sausį–vasarį sumažėjo 10,8 proc. iki 979 vienetų.
Per Būtingės naftos produktų terminalą buvo įvežta 1,28 mln. tonų naftos (-22,8 proc.).
SN inf.
Mes per log-net.lt taip pat juru keliu gabename krovinius. Nes tai ekonomiskiausias variantas
Bet kiek ziuriu, tikrai labai daug kompaniju gabena krovinius juru keliu, kad ir https://www.kdjupiter.lt/juru-transportas keista kad sumazeja. Nors galbut tai taip pat priklauso nuo metu laiko, ta prasme sezoniskumo, o metu eigoje rodikliai pakils
Glušai, jei nors kiek smegenų turėtumet, supratimo apie verslą, tokių nesamoniu nerašinėtumet
Dzibile,jie tiesiog konstattuoja faktus,o ne vejus raso.Nebent tu turi kita lentele,is virtualios tvartelio tikroves.
Glušiau, versle visalaika yra pakilimai ir kritimas, o ne sapaliojimas komentatorių apie rusų krovinius.
Debile, rusų kroviniai sudaro pakankamai didelę dalį krovos.
Klaipėdos uostui lieka dar viltis, kad rusai nenorės teršti savo namuose ir nereikš labai didelio noro per savo uostus gabentis kokių nors pavojingų, nuodingų ar radioaktyvių krovinių ir paliks šios kategorijos tranzitą trins Baltijos “tigrams” – sesėms, ošios gal susipjaus kaip šakalai ar hienos prie liūtų puotos likučių. Nuo apkrauto stalo iki atliekų konteinerio ne taip jau ir toli.
Nepadėjo net Batkos iš Vakarų perkama nafta…