Latvijos geležinkeliai turės atleisti 1500 darbuotojų — apie 24 procentus visų darbuotojų, nes maždaug perpus mažiau sumažėjo Rusijos krovinių, nei praėjusiais metais
Latvijos valstybinės įmonės “Latvijas dzelzceļš”(LDz) vadovas Maris Kleinbergas (Māris Kleinbergs) paskelbė apie krovinių srauto sumažėjimą šalyje dėl to, kad Rusija nukreipė prekių srautus į savo uostus, rašo Sputnik Latvija.
Pasak Kleinbergo, bendrovė planuoja šiek tiek padidinti pervežimų apimtį, tačiau pasiekti ankstesnių metų rodiklių nepavyks.
“Šiais metais planuojame pervežti apie 25 milijonus tonų krovinių, tai yra maždaug perpus mažiau nei praėjusiais metais. Ateinančiais metais planuojame šiek tiek padidinti. Tačiau nematau galimybės pakeisti prarastų krovinių iš Rusijos kiekius”, — aiškino LDz vadovas.
Jis pažymėjo, kad ankstesniais metais kroviniai iš Rusijos sudarė iki 70 procentų viso Latvijos geležinkelių krovinių srauto. Sumažėjimą lėmė naftos, naftos produktų ir anglies gabenimo apimčių sumažėjimas.
“Pagrindinė kritimo priežastis yra ta, kad vis daugiau anglių yra apdorojama Leningrado srities Ust Lugos uosto terminaluose”, — pabrėžė Kleinbergas.
Be to, iki metų pabaigos Latvijos geležinkeliai turės atleisti 1500 darbuotojų — apie 24 procentus visų darbuotojų. Iki šiol darbą prarado apie tūkstantis žmonių.
Taip pat COVID-19 pandemija turėjo įtakos krovinių srauto sumažėjimui Latvijos geležinkelyje.
Krovinių srauto sumažėjimo fone “Latvijas dzelzceļš” sukūrė naują verslo modelį, kuris turėtų padėti įmonei išeiti iš krizės. Naujasis LDz verslo modelis numato plėsti teikiamų paslaugų spektrą, įtraukiant jūrų ir kelių ekspedijavimo paslaugas, taip pat terminalų ir sandėlių paslaugas.
Tuo tarpu “Lietuvos geležinkelių” grupės krovinių vežimo bendrovė “LTG Cargo” rugpjūčio mėnesį pervežė daugiau krovinių nei pernai ir pirmą kartą šiais metais fiksavo krovinių prieaugį.
Preliminariais duomenimis, “LTG Cargo” rugpjūčio mėnesį pervežė 5,1 mln. tonų krovinių — 3,1 proc. daugiau nei pernai tuo pat metu, kai vežta 4,9 mln. tonų. Krovinių srauto augimui didžiausią įtaką turėjo rekordiniai Lietuvoje nukultų grūdų pervežimai ir 22 proc. didesnis baltarusiškų krovinių srautas į Klaipėdos jūrų uostą.
SN inf.
Valdžios paranojikai nelotu viskas ok butu….
ŠTAI ką pridarė landsbergizmas mūsų šaliai, jiems žmonių gyvenimas, kaip mes gyvensime, iš ko duoną valgysime, jiems į viską nusispjauti, net Latviją sukompromitavo.ES reikėtų sankcijas daryti ne Rusijai, o Lietuvai ir Latvijai.Kodėl jie nerimsta?.Negi galėjo dėl rinkimų tiek žalos pridaryti konsaervatoriai?
Jus sovokiate, kad per Kaliningrada eksportuoti Baltarusijai prasmes nera? Nes Lietuva gali uzkelti kaina uz gelezinkelio tranzita. Iki Rusijos Suomijos ilanku uostu dvigubai toliau negu iki Klaipedos/Rygos. Be to ten dauguma ziemu uzsala uostai ir kainuoja islaikyti ledlauziais. Klaipedoje baltarusiai turi savo kompanijas, taip kad ir didele dali savo pinigu praras.
Baltarusijai norint eksportuoti per Kaliningrada reikia uzkelti tarifa ant 1000 JAV doleriu kiekvienam vagonui. Bet koks rusofilas kuris gins rusu tese sujugti Baltarusija sausumos koridoriumi su Kainingradu, gaus kulka is amerikietisko Berettos pistoleto. Net ranka man nesudrebes isdaviku smegenys taskyti.
JAV jau Atvirai planuoja Kara pries Rusija ir Kinija – labai aisku del ko…. Rusijai ar Kinijai – nera reikalo pulti….Karo Atveju – NATO su JAV puls Rusija(ir jeigu Kinija)….Tur but aisku – kas liks is Lietuvos Pasaulio Zemelapyje….
https://www.airforcetimes.com/news/your-air-force/2020/09/13/heres-how-global-strike-command-is-shifting-its-focus-to-china-russia/
https://www.defensenews.com/pentagon/2018/01/30/the-pentagon-is-planning-for-war-with-china-and-russia-can-it-handle-both/
Dusk, fašiste.
Megzta beretė su Beretta. Žėk savo smegenų, nes ožio myžalų paveiktos.
Nepainiokit sąvokų- mes nejaučiam fobijos adekvačių rusų atžvilgių, mes nekenčiam fašistinės, šovinistinės, revanšistinės Kremliaus banditų politikos.
Tai tu nemeluok ir žinom kuo neapykanta tipo kremliui biagiasi – genocidu. Tiek “savų”, tiek svetimų.
Paciu Skestanciuju Reikalas
Tie kurie bus atleisti is darbo gales vaziuoti i Anglija ir ten plauti negrams triusikus.Baltieji vergai.Geriausias vergas yra tas kuris net nesupranta kad yra vergas.
Prarasti kroviniai tik viršūnėlės. LDZ (Latvijos geležinkeliai) per šiuos metus atleido/atleidžia 1500 darbuotojų. Štai kur skausmingos rusofobinės pozos pasekmės.
Tai todėl ir atleis, kad prarasti kroviniai. Iš ko algas mokės? O kas kaltas? Rusofobinė valdžios politika.
Labai neaišku kaip baigsis Lietuvai ,toks kišimasis į kitos valstybės reikalus …. Uostas , geležinkeliai ir tt….
Seimas savimi pasirūpino – algas pasikėlė , o kaip gyvens visi kiti , jiems mažai rūpi.
Dabar Latvija tikisi, kad galbūt Batka permes dalį krovinių. Nes visus krovinius per Rusija vežti kol kas nėra techninių galimybių Rusijos uostuose. O Lietuvą nubausti reikia čia ir dabar, o ne po 3 metų. Bet latviams nuskils, jei nuskils, tik laikinai.
LIETUVOS GELEŽINKELIUOSE TAS PATS DAROSI.