Lietuvos viešosios geležinkelių infrastruktūros tinklą valdančios įmonės “LTG Infra” valdyba dėl sankcijų Minskui nusprendė laikinai sustabdyti antrojo geležinkelio kelio statybas ruože Plungė–Šateikiai.
Statybų kaina — apie 60 milijonų eurų. Artimiausiu metu bendrovė pradės sutarties nutraukimo procedūras su statybų projektavimo ir rangos darbų konkursą laimėjusia bendrove “Kauno tiltai”.
Bendrovė teigė, kad geopolitinė situacija, susijusi su Europos Sąjungos ir JAV Baltarusijai taikytomis sankcijomis, verčia bendrovę persvarstyti kai kurių projektų investicinę grąžą.
“Naujasis dvikelis pagrindinėje šalies geležinkelių arterijoje užtikrintų didesnį ruožo pralaidumą. Vis tik prognozuojame, kad sankcijos gali turėti neigiamos įtakos tiek pilnam viešosios geležinkelių infrastruktūros pajėgumų išnaudojimui dėl mažesnių krovinių ir keleivių srautų, tiek ir bendrovės pajamoms”, — teigia Karolis Sankovski, “LTG Infra” generalinis direktorius.
Įvertinusi kylančias rizikas bendrovė laikinai sustabdė projekto įgyvendinimą.
Dėl smarkiai pablogėjusių Baltarusijos ir Vakarų šalių santykių, ES įvedė Minskui sankcijas. Šiuo atžvilgiu Baltarusija ketina padidinti transporto pajėgumus į Rusijos uostus šiaurės vakarų kryptimi.
Daugelis ekspertų jau pastebėjo, kad sankcijos, turinčios įtakos Klaipėdos uosto veiklai, pakenks Lietuvos ekonomikai, tačiau Lietuvos valdžia nenori to pripažinti.
SN inf.
Dirbau geležinkeliuose. Nežiūrint problemų, išaugusios biurokratijos, “Lietuvos geležinkeliai” buvo viena padoriausių įmonių Lietuvoje, kol “neužgriuvo” R. Masiulio “chebra”. T. y. įmonė išsilaikydavo pati. Nekalbant apie infrastruktūrą, kelių priežiūrą, remontą bei tiesimą, pati išlaikydavo ir keleivinį transportą, kuris buvo nuostolingas. Socialiniai reikalai įmonėje, palyginus su kontekstu Lietuvoje sprendėsi palankiai dirbančiųjų atžvilgiu. Didele dalimi, profsąjungos lėšomis, apmokami poilsiniai kelialapiai, koncertų lankymas, turistinės išvykos… Be to, apie poilsio bazės Giruliuose pardavinėjimą net kalbos nebuvo.
Užgriuvus Masiulio chebrai, kurios didumą sudaro “pinigų kartos” atstovai, bendra padėtis ėmė blogėti, nežiūrint į tai, kad imta pardavinėti nekilnojamąjį ir kitokį turtą, ant valstybės sprando užkabintas nuostolingasis keleivinis transportas…
Tad nesistebiu, kad pavadinimus bemainantys geležinkeliai, dabar – “LTG – link”, vyriausybės prašė 100 mln. infrastruktūrai, o Šimonytė parodė špygą. Nesistebiu, kad jau nepajėgu nutiesti antrą kelią tarp Plungės ir Šateikių… Žinoma, prie to labai prisidėjo ir pasmirdusio po visą Lietuvą, landsbergių grybo politika…
Subinlaižių , idiotų ir debilų valdžia.