Vienas iš didžiausių rusofobų Lietuvoje, Marius Laurinavičius apšmeižė Lietuvos kapitalo įmonę, padėjusią atgabenti priemones su koronavirusu kovojantiems medikams

Įmonė kreipėsi į LRT dėl melo paneigimo:

Logistikos įmones valdanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Hoptrans“, vykdydama Vyriausybės specialųjį užsakymą, sėkmingai organizavo medicininės apsaugos priemonių, skirtų su koronaviruso infekcija kovojantiems šalies medikams, pervežimą iš Kinijos į Lietuvą. Tačiau sėkmingai įvykdytą medicinos priemonių pervežimo operaciją aptemdė paskleistas šmeižtas ir melas „Hoptrans“ grupės atžvilgiu.

Medicinos priemonių krovinys Kauno oro uoste. Hoptrans nuotr.-1

Kaip informavo Vytas Volkevičius, vienas iš „Hoptrans“ akcininkų, šiuo metu tai yra didžiausia būtinųjų priemonių siunta, pasiekusi šalies medikus. Vyriausybės užsakymu „Hoptrans“ iš viso organizavo tris gabenimus orlaiviais ir padėjo į Lietuvą atgabenti 96 tonas būtiniausių medicininių apsaugos priemonių medikams. Pagal užsakymo sąlygas pervežimo organizavimo paslauga įvykdyta pasiūlius geriausią kainą bei greičiausią terminą.

„Šį gyvybiškai svarbų krovinį „Hoptrans“ iš Vokietijos galėjo atvežti ir kelio transportu. Tačiau mūsų Vyriausybė, įvertinusi situacijos rimtumą ir medicininės apsaugos priemonių poreikį tokiu kritiniu momentu, priėmė sprendimą viską vežti skubiausiu pristatymo būdu – oro transportu. Tą mes ir padarėme“, – sako V. Volkevičius.

Pasak V. Volkevičiaus, logistinio sprendimo organizavimo operacija užtruko vos 3 dienas: nuo pakrovimo Kinijoje, perkrovimo Frankfurte ir iki medicinos priemonių pristatymo į Kauno oro uostą ir paskirstymo į Lietuvos pašto centrinį sandėlį Kaune.

„Vis tik didelio masto ir sėkmingai įvykdytą medicinos priemonių pervežimo operaciją aptemdė kai kurių visuomenės veikėjų paskleistas šmeižtas mūsų bendrovės atžvilgiu“ , – sako V. Volkevičius.

Lietuvos vežėjui sėkmingai įvykdžius Vyriausybės užsakymą nacionalinis naujienų portalas publikavo Vilniaus politikos analizės instituto analitiko Mariaus Laurinavičiaus nuomonę, kurioje autorius pateikė versiją, neva, priemonės šalies medikams atskraidintos rusų oligarcho įmonės orlaiviu, o krovinio gabenimą organizavusi bendrovė esą susijusi su Rusijos rėžimu, o medicininių apsaugos priemonių gabenimą prilygino Rusijos vykdomai specialiajai operacijai.

Negana to, minėtas autorius tiesiogiai meta kaltinimus, esą „Hoptrans“ priklauso Rusijos karinėms struktūroms. Tokie M. Laurinavičiaus dėstomi teiginiai – absoliutus melas, tikrovės neatitinkantys prasimanymai, greičiausia, padiktuoti lakios autoriaus fantazijos, tvirtina V. Volkevičius.

„Hoptrans“ grupė yra 100 proc. lietuviško kapitalo bendrovė, kurios vieninteliai savininkai yra du Lietuvos piliečiai – Vytas Volkevičius ir Valdas Buivydis, kurie kartu logistikos bendrovių grupę vysto nuo 1993 m. Šiuo metu „Hoptrans“ grupėje dirba beveik 2 tūkst. darbuotojų, įmonė visus mokesčius moka Lietuvos valstybei.

„Dėl šios nemalonios situacijos jau kreipėmės į pono Laurinavičiaus nuomonę publikavusią žiniasklaidos priemonę, prašydami paskelbti paneigimą. Nesulaukę paneigimo kreipsimės į teismą“, – informavo V. Volkevičius.

Kaip aiškina V. Volkevičius, medicinos priemones į Kauną atskraidintos lėktuvais praėjusio šeštadienio rytą. Iš Kauno oro uosto „Hoptrans“ vilkikais priemonės nugabentos į Lietuvos pašto Kauno logistikos centrą.

V. Volkevičius informavo, kad visas krovinys iš Kinijos iki Vokietijos skraidintas lėktuvu Boeing 747-467(F) priklausančiu kompanijai „Sky Gates“. Antrąją kelionės dalį iš Frankfurto iki Kauno oro uosto medicininių priemonių krovinį atskraidino lėktuvas Boeing 737, priklausantis oro transporto bendrovei „Atran“.

Pasak „Hoptrans“ akcininko, šis „Atran“ bendrovei priklausantis orlaivis Boeing 737 yra tinkamai įregistruotas, turintis teisę skraidyti Europos Sąjungos ir tarptautinėje oro erdvėje.

Būtent šiuo orlaiviu ir kitais „Atran“ lėktuvais reguliarias skrydžiais aptarnaujamos tokios pasaulinės bendroves kaip „FedEx“, TNT ar UPS.

„Jei ponas Laurinavičius įsitikinęs, kad tokie lėktuvai negali skristi į Lietuvos erdvę, jiems nebūtų išduodami civilinės aviacijos administracijos leidimai ir skrydžiai nebūtų įmanomi“, – pažymi V. Volkevičius.

Be to, verslas neanalizuoja transporto priemonės genealoginio medžio – vykdant užsakymą, ypatingai šiuo atveju, nebuvo svarbu, kam galutinėje naudos gavėjų eilėje priklauso lėktuvas. Verslas dirba pagal principą – ar galit; už kiek; ir kada, – priduria „Hoptrans“ akcininkas.

„Labai nemalonu, kai tokio masto krizėje, kurią dabar visi išgyvename, atsiranda tokių, kurie moralės požiūriu ieško abejotinų naudų ir spekuliuoja nuomonėmis, bandydami pasipelnyti ir gauti sau populiarumo taškų“, – sako V. Volkevičius.

„Ponas Laurinavičius savo straipsnyje ne tik apsimelavo, bet ir pamynė elementarų padorumą. Jis taip paniekino nuoširdžias pastangas žmonių, kurie dabartinėje situacijoje daro viską, kad bendromis pastangomis spręsti bėdas ir ieškoti išeičių iš kritinės padėties valstybėje, kurioje gyvename sunkiu metu“, – sako V. Volkevičius.

Su visa informacija ir „Hoptrans“ prašymu dėl paneigimo, galima susipažinti paspaudus šią nuorodą.

BV inf.

Patiko? Pasidalinkite!