Nuo nekokybiško vaisto kūdikiams ant viso kūno pradėjo augti plaukai

Šešiolika vaikų Ispanijoje nukentėjo nuo vaisto, kuris paskatino Hirsutizmo – „Vilko sindromo“ atsiradimą, rašo „El Pais„.

Šis sutrikimas pasireiškia intensyviu plaukų augimu net tose vietose, kur jų paprastai nėra. Nukentėjusiems vaikams buvo skiriamas omeprazolis, kuris paprastai slopina skrandžio rūgšties sekreciją ir yra vartojamas skrandžio opai gydyti.

Tačiau vaiste buvo rasta medžiaga, paprastai naudojama gydant alopeciją — nuplikimą. Vaistas į Ispaniją buvo importuotas iš Indijos.

Kūdikiams buvo skirta medžiaga gastroezofaginio refliukso gydymui. Nutraukus vaisto vartojimą, plaukų augimas sulėtėjo.

Vaistų agentūra patarė tėvams, kurių vaikams skiriami vaistai su omeprazoliu, kreiptis į vaistinę, kad patikrintų, ar jų įsigyti vaistai nėra užteršti. Jei po vaisto vartojimo tėvai pastebės „pernelyg intensyvų plaukų augimą„, patariama pasitarti su gydytoju.

BV inf.

 

Patiko? Pasidalinkite!