Oro bendrovės “Austrian Airlines” ir “Air France” atšaukė skrydžius į Maskvą, nes Rusija neišdavė leidimų pasikeitusiems maršrutams, kurie aplenkia Baltarusijos oro erdvę
Anksčiau Prancūzijos oro vežėjo atstovas sakė RIA Novosti, kad skrydis AF1154, kuris ketvirtadienį turėjo skristi iš Paryžiaus į Maskvą, buvo atidėtas. Tas pats nutiko ir su „Austrian Airlines“ skrydžiu Viena – Maskva.
“Skrydžio maršruto pakeitimui turi pritarti valdžios institucijos. Rusijos valdžios institucijos nedavė mums šio leidimo”, – teigiama Austrijos oro vežėjo pranešime spaudai.
Kaip pranešė “Air France”, keleiviams buvo pasiūlyta arba atidėti skrydį į kitą datą, arba grąžinti pinigus už bilietą.
Sekmadienį “Ryanair” lėktuvas, skridęs iš Atėnų į Vilnių, skubiai nusileido Baltarusijos sostinėje dėl žinios apie sprogmenį. Tačiau informacija apie sprogmenį nepasitvirtino. Lėktuve buvo “Telegram” kanalo “Nexta”, kuris Baltarusijoje pripažintas ekstremistiniu, įkūrėjas Romanas Protasevičius. Dokumentų tikrinimo metu jis buvo sulaikytas.Protasevičius Baltarusijoje kaltinamas pagal kelis straipsnius. Jam gresia iki 15 metų laisvės atėmimo bausmė.
Rusijos bendrovė „Aeroflot“ atšaukia penktadienio skrydį iš Maskvos į Vilnių.
ES aviacijos saugumo agentūra (EASA) paragino vežėjus atsisakyti skrydžių virš Baltarusijos, kol bus atliktas tarptautinis tyrimas dėl incidento su „Ryanair“ lėktuvu Minske. Be to, ES vadovai priėmė politinį sprendimą uždrausti Baltarusijos orlaivių skrydžius Europos oro erdvėje, taip pat rekomendavo Europos oro linijoms vengti skrydžių virš Baltarusijos.
Oficiali Rusijos URM atstovė Marija Zacharova Vakarų reakciją į incidentą su “Ryanair” lėktuvu pavadino isterija. Ji taip pat priminė priverstinio kitų šalių lėktuvų nusileidimo atvejus, į kuriuos Vakarai niekaip nereagavo. Pavyzdžiui, 2013 metais Bolivijos prezidento lėktuvas buvo priverstas nusileisti Vienoje JAV specialiųjų tarnybų, kurios persekiojo buvusį CŽV agentą Edvardą Snoudeną, reikalavimu, o 2012 metais Rusijos lėktuvas buvo nutupdytas ir apieškotas Turkijoje.
SN inf.
Po tokių išsidirbinėjimų,kad tie uždaro oro erdvę,paskui anie,keičiasi grafikai,sunkėja dispečerių darbas.Bus nesaugu skraidyti.
Литва пилит сук на котором сидит- у нас железнодорожников Литвы спросите что сделало наше правительство разругавшись с Белоруссией- потеряли транзит и в результате много семей железнодорожников терпят сегодня такое поражение от этого- ведь только Белкалий нас обеспечивал до 10 000 000 тонн минеральных удобрений транзитных грузов- пора менять все это правительство и как можно скорее!
Valdžiažmogiams giliai pochuj Lietuvos piliečiai. Jiems svarbu dermokratija Baltarusijoje.
Tegu kalba Julius
Koks geras filmas, vel aktualus siandien, is kutos barikadu puses ziurint, kaip musu ponai gyvena, grizom vel atgal.
Prieis gala abudu tie zmogzudziai . Pakars juos zmones anksciau ar veliau
Savo šiknaskylę saugok.
Tie, kuriuos vadini žmogžudžiais rūpinasi savo šalimi ir jos žmonėmis nuo tų, kurie ir tyko užgrobti ir išgrobstyti ką tik galima, pvz., Ukrainą… Tik Lietuvos valdžia stumia savo šalį ir žmones vis gilyn į prarają. Loja tik esantys patys prie lovio arba jų šeimininkų apmokamos marionetės, gatavos parsiduoti už grašį.
Politiškai tai reiškia šaltąjį karą: jei tu man taip – tai aš tau šitaip. Ekonomiškai tai reiškia stabdymą: nevyksta skrydžiai, nebereikalingi darbuotojai, didėja bedarbystė, mažiau benaudojama nafta, lėtėja naftos gamyklų apsukos, dar padidėja bedarbystė ir taip toliau ir panašiai. Jeigu bet kas gali lengvai nutupdyti lėktuvus ar lengva ranka atšaukinėti, nukėlinėti skrydžius, tai pagalvokit, kiek ilgai dar žmonės pasitikės oro linijomis.
Kokia dar bedarbyste? Ekonomistai paskaiciavo, kad visiskas prekybos santykiu su Baltarudija nutraukimas kainuotu apie 0,9% BVP Lietuvos BVP. Jau ir taip baigia baltarusiai trasu exporta nukreipti i Ust Luga. Tai yra analogija kas butu vazineti i Klaipeda is Vilniaus pro Lenkija ir Kaliningrada darant milziniska lanka.
Kokį lanką? Ką tu čia pezi? Tik 120 km ilgesnis kelias, bet užtat nėra muitinės patikrinimo, kur traukiniai užstringa kelioms valandoms. Laiko požiūriu gausis tas pats. O išlaidų požiūriu irgi – Rusijoje geležinkelio tarifai mažesni. Be to kiek ilgesnį kelią traukiniai įveiks Baltarusijos teritorija, kas vėlgi pačios Baltarusijos geležinkeliams gerai. Laivo kelias kiek pailgėja – fignia. Batka ne debilas, kuris dėl kapeikos kęs LT išsikalinėjimus. Blogiau nuo to bus tik Lietuvos ekonomikai.
Tu is viso baigiai nors ketvirta klase? Nuo Mnsko kuris yra vidurio Baltarusijoje iki Klaipedos yra 489 km. Nuo Minsko iki Ust Lugos yra 782 km. Praktiskai 300 km ilgiau. Be to laivams is Suomijos Ilankos yra daug didesnis atstumas pasiekti atvira vandenyna, negu is Klaipedos. Be to, Ust Luga yra uzsalantis uostas, o Klaipeda ne.
Proto bokšte, tu ne su liniuote matuok, o pagal geležinkelio linijas. Ir ne per Minską veža. Tu bent pasidomėk, kur tas kalio trašų fabrikas, ir kokiais keliais veža…
Užšalantis uostas? Kiek dešimtmečių niekas jau neužšąla Baltijoje, neskaitant Botnijos?.. Tau dar kartą kartoju, kad dėl kelių kapeikų Batka nesismaugs, o Lietuva praras milijonus…
Proto bokstas? As ir ne pagal liniuote matuoja o pagal kelius. Del uzsalimo, visiskai nesusigaudai. Gyvenu Svedijoje ir pats zinau, kad jura 100 kilometru i Siaure nuo Stockholmo kas antra ziema uzsala. Ne del to, kad ziemos labai saltos, o del to kad vandra visiskai nesurus. Be to, ziemos prie Peterburgo zymiai saltesnes negu cia. Jei negyveni prie sitos Baltijos juros dalies tai neaiskink.
Kokius kelius? Pagal geležinkelius? Tu žinai kaip važiuoja? Aš žinau. Todėl sakau, kad kelias pailgėja nedaug, įskaitant negaištamą laiką ant sienos, gaunasi pagal laiką tas pats. Būtent, prie kranto, kas ledlaužiams ne problema. Bet faktšikai jūra neužšąla jau apie 30 metų.
“Botnijos ilanka neuzsala”. Taip pati jura giliai neuzsala jau kelinti metai, bet priekrantes praktiskai visada uzsala.
Taigi aiškiai parašiau, kad Botnijos įlanka užšąla.
Bet ar tu suvoki, kad plaukti vos ne is Peterburgo i atvyra vandenyna kelias prailgsta 400 km lyginant su plaukimu is Klaipedos. Is Klaipedos daug patogiau pasiekti Vamdenyna. Aisku, baltarusiai noretu eksportuoti pro Kaliningrada bet bijo, nes Lietuva gali “paremontuoti” begius kuriam laikui arba uzkelti tranzito kainas :)))))))
Aš tau sakau trečią kartą, kad dėl kapeikos Batka tėvynės neparduoda. Taip, pelningumas už trąšas šiek tiek sumažės, bet Lietuva praras daug daugiau.
Nereikia knisti proto! Geriau paklauskit uosto darbuotojų ir geležinkelio kokią naudą atnešė mūsų debilų politika. O dar paklauskit kaip gera gyventi keturiems šimtams atleistų “Belarus” sanatorijos darbuotojų šeimoms.
Tu esi bet kas,o čia yra valstybės vadovas, ir jis gina savo šalį kaip išmano, nuo visokių teroristų, antrą kodėl tą nacių smogika vadina žurnalistų?
irgi buvo zurnalistai-aktyvistai. Bin Laden buvo poetas-aktyvistas
Oro linijomis ir taip normalūs žmonės per visą šitą kopideraciją neskraido. Nes tai pasityčiojimas – testai, jokios skrydžių garantijos, kad neatšauks staiga, išpūstos kainos ir t.t.