Patiko? Pasidalinkite!

Nupirkau kaimo parduotuvėje  UAB“Bitė Lietuva“ išankstinio papildymo „Labas“ du komplektus, vieną sūnui, kitą dukrai. Pirkdamas nepažiūrėjau į datą, nes tai ne dešrą ar koks pienas.

Pasirodo, kad šios kortelės pagamintos 2017.05.23 ir ją aktyvuoti reikia per 2 metus. Žinoma, kad tai supratau, tik po to, kai ją įdėjau į telefono aparatą ir niekaip nepavyko jos aktyvuoti.

img_20190912_1514583555147889560474318.jpg

Pirkau du komplektus, vieną sūnui, kitą dukrai. Jau buvau besiruošiąs į parduotuvę, grąžinti „pasenusias“ korteles ir staiga į galvą šovė mintis, taigi technologijų amžius! Nutariau skambinti į UAB“Bitė Lietuva“ nurodytu numeriu 869923230. Atsiliepė malonus vaikinas ir paprašė nurodyti ant kortelės esantį numerį ir šiek tiek palaukti.

Taip ir dariau, kantriai laukiau. Praėjo vos kelios minutės ir vaikinas paprašė padiktuoti ilgąjį ant kortelės esantį numerį, tam kad atstatyti jos galiojimo laiką. Padiktavau. Paprašė dar šiek teik palaukti. Palaukęs gavau atsakymą, kad viskas tvarkoje ir kortelė netrukus bus aktyvuota, o apie jos aktyvavimą man primins skambučiu.

Praėjo vos 10 minučių ir sulaukiau to paties vaikino skambučio, kuris pranešė, kad kortelė aktyvuota ir galima naudotis jos paslaugomis. Jokių problemų, operatyviai išspręsta problema!

Dabar Jums įdomu kam visa tai rašau?

Aktyvavau, tik vieną kortelę, o kitą nusprendžiau aktyvuoti, tik sekančią dieną, nes dukros nebuvo namuose. Su sūnaus kortele viskas gerai, o su dukros…

 

Galiojimo laikas taip pat pasibaigęs, o galiojimas toks pat kaip ir anos kortelės. Skambinu tuo pačiu numeriu. Atsiliepia taip pat malonus vaikinas, kuris aiškina, kad niekuo negali padėti ir man teks vykt į artimiausią „Bitės“ saloną.

img_20190912_1549447647835243012665539.jpg

Neaiškinau jam, kad vakar buvo tokia pat problema ir ją pavyko su jo kolega kuo puikiausiai išspręsti. Nusprendžiau išklausyti melagio pasakėlių. Jis aiškino, kad kortelei jau trys metai… Iškarto supratau, kad reikalų turiu su galimai visišku dunduku nemokančiu skaičiuoti iki trijų.

Paskui jis jis pasakojo pasakas, kad kortelė yra pasenusi ir ji nebetinka naudojimui. Bet aš nutaisęs liūdną kaimietišką balsą ir nusivylimą dar kartą jo paprašiau, kad šis pabandytų rasti kokį nors kitą būdą, kad nereiktų niekur važiuoti. Paprašė palaukti, nes jis neva pasitars su kolege, kuri būtent atsakinga už tokius dalykus.

Palaukiau. Po kokių 3 minučių išgirdau jo apgailestavimą, kad jie negali niekuo padėti, todėl man teks važiuoti į saloną arba laukti kurjerio kuris pristatytų naują kortelę.

Rezultatas toks, įmonė ta pati, problema ta pati, tik vienas darbuotojas normalus, o kitas galimai dundukas arba tinginys.

Įdomiausia, kad jie nutaiso tokį balselį ir taip maloniai tave ap… jei būtų su pirma kortele, tikrai būčiau patikėjęs ir likęs nesužinojęs, kad šią problemą galima išspręsti kelių klavišų paspaudimu.

Jonas Petkauskas

 


Patiko? Pasidalinkite!